• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שיירת האופניים הביאה את אורו של המשיח לכל המרכז

שיירה של כשלושים רוכבי אופניים עברה בחג החנוכה ברחבי גוש דן, והביאה לתושבים שמחת חג אמיתית, לצד פרסום אודות ביאת המשיח וזהותו • צפו בתיעוד מהשיירה
שיירת האופניים הביאה את אורו של המשיח לכל המרכז
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

זה כבר מספר חודשים שקבוצת תמימים (בחורי ישיבה) עוסקת ימים ולילות בהפקת וארגון שיירת אופניים שתביא לתושבי גוש דן את שמחת חג החנוכה ותפרסם ב'קול גדול' על בשורת הגאולה וזהות הגואל.

כספים רבים נאספו, אופניים הושכרו, שמשוניות הודפסו, ואכן, ביום חמישי – כ"ח כסלו, נר חמישי של חנוכה, התקבצו מכל רחבי הארץ כשלושים בחורים, כשהם חדורים במשימת שליחות – לפרסם לכל אנשי הדור אודות ביאת המשיח וזהותו.

נקודת הזינוק של השיירה הייתה בעיר קריית אונו, לשם הובאו האופניים המושכרות מבעוד מועד. עם דמדומי החמה יצאה השיירה בקול רעש גדול כאשר היא גומעת קילומטרים רבים. 

השיירה עברה בערים קריית אונו, רמת גן, תל-אביב, גבעתיים ובני-ברק.

בכל מקום בעיר אליה הגיעה השיירה, התקבלה השיירה באהבה ושמחה כאשר אנשים רבים מתאספים אליה, וצופרים לאות הזדהות ושמחה. במקביל, אנשים רבים פורצים בריקוד של שמחה וגאולה, כאשר אליהם הצטרפו מדי פעם גם הבחורים הרוכבים.

במהלך השיירה חילקו הרוכבים חומרי הסברה מגוונים בכמות עצומה, שגררו גל של התעניינות בקרב מאות אנשים חרדים, דתיים, וכאלו שאינם שומרי מצוות.

לאחר שעות של דיווש ממושך שכללו פרסום מאסיבי בקנה מידה אדיר, התכנסו חברי השיירה לנקודת הסיום בבני ברק, כאשר הכול מסכמים את השיירה בהצלחה אדירה, לאור רמת ההתעניינות הגבוהה שנרשמה לכל אורך השיירה, ומתוך תקווה ואמונה חזקה שהפעולה הזו תהיה ה"מכה בפטיש", ותביא סוף כל סוף להתגלות המושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

באירוע מרשים: מבנה חדש נחנך לבית חב"ד "מרכז ההתגלות" בבאר שבע

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...