• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ערב עם חב"ד בישיבת ראשל"צ, לרגל חג הגאולה י"ט כסלו

עשרות משתתפים תושבי העיר ראשון לציון, עימם עומדים בקשר, תלמידי הישיבה במסגרת ה'מבצעים', השתתפו באירוע מרשים, שנערך לרגל ראש השנה לחסידות, בהיכל הישיבה. לצד דברי הרבנים והריקודים, קיבל כל משתתף גם שי מיוחד
ערב עם חב"ד בישיבת ראשל"צ, לרגל חג הגאולה י"ט כסלו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דומה שאין מתאים יותר מלערוך את ה'ערב עם חב"ד' בישיבת תומכי תמימים ראשון לציון, מאשר ביום הגדול והקדוש, י"ט בכסלו, חג החגים, 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'

על הנחיית הכנס הנפלא מופקד בכישרון רב הרב יוסף יצחק ויצהנדלר - ר"מ בישיבה הקטנה בעיר, אשר ניגש למיקרפון ופותח ת'ערב בדברים חמים אודות מהותו של יום

מייד לאחר מכן מכבד הוא את הת' לוי יצחק זהבי להזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכנס, וכהמשך ישיר, ניגש לבמה הת' חיים ויצהנדלר ומקריא את פרקו של הרבי שליט"א, שממשיכה ונהפכת לריקודים קצרים עם הניגון על הפרק, וכעת צופה הקהל בוידאו מיוחד של הרבי שליט"א מלך המשיח.

דברי אתנחתא קצרים מהמנחה על שנתנו המיוחדת 'שנת הקהל', וכעת מזמין הוא למשא המרכזי של הערב, את הרב שמעון ויצהנדלר, ראש הישיבה, אשר בדרכו הייחודית שוזר בדבריו בצורה נפלאה את הקשר בין 'יעקב אבינו' ו'עשו' עליהם מסופר בפרשה, לבין סיפור המאסר והגאולה של אדמו"ר הזקן עם מסר אקטואלי לחיי היום יום שלנו - שגם כשלכאורה נראה ש"ויוותר יעקב לבדו", אך דווקא אז מתגלה אליו, האמת של הקב"ה.. וזה נותן ליהודי את הכח לא להתפעל מהעולם.

ניכר על הנוכחים, שמרותקים הם לדברים הנשמעים, בצורה בלתי רגילה, כשעל כולם מורגשת אווירת חג הגאולה.

לאחר הדברים הנלהבים, מוקרן על המסכים וידאו מיוחד, בו מוסבר בטוב טעם, את היסודות לאמונה הברורה שאכן הרבי שליט"א מליובאוויטש הוא הוא המלך המשיח, והוא חי וקיים, הוידאו מלווה בקרינות מקצועית. בסיום הוידאו המיוחד פוצח הקהל בשירה נרגשת של הניגון 'פדה בשלום נפשי' - המיוחד ליום נעלה זה.

וכעת עולה לבמה, אחד מהנוכחים – מקורבי חב"ד, ומספר לקהל בהתרגשות, את ההיכרות הראשונה שלו עם הרבי שליט"א מלך המשיח, ואיך שלפני עשר שנים, כשפתח לראשונה בספר 'אגרות קודש' כתב לו הרבי שליט"א, על זה שהוא מדריך אנשים - אז הוא לא ממש הבין את הכוונה אך כמה שנים לאחרי זה, ראה הוא את התממשותה של הברכה, ואכן נהיה הוא, מדריך ויועץ עסקי.. הקהל פורץ במחיאות כפיים סוערות..

וכעת המנחה מזמין את הרה"ח ירון צבי, הנודע במסירת שיעור התניא מדי יום ברשת, שמדבר עם הקהל על 'ספר התניא וחשיבותו', תוך שמשלב סיפורים מיוחדים, ומעורר להוסיף בלימודו כהכנה לגאולה השלימה.

עוד וידאו מיוחד כחלק מתוכנית המולטימדיה של הערב, וכעת 'אחרון חביב' עולה לדוכן הנואמים הרב מולע מזרחי – שליח הרבי שליט"א ב'צומת ביל"ו', שמוריד את כל האורות של הערב להחלטות מעשיות ופרקטיות בהוספה והתחזקות בשמירת התורה והמצוות בהידור, והתקשרות לרבי שליט"א - 'המעשה הוא העיקר' בפועל ממש שתיכף ומיד ממש מכריע את הכף לגאולה האמיתית והשלימה.

וכעת לקראת סיום הכינוס ע"פ הוראתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח, על השולחנות מחולקים 'כרטיסי הקהל' המיוחדים לשנה זו, וכל אחד מהמשתתפים חותם על הכרטיס ומקבל על עצמו החלטה טובה אישית, איתה הוא יוצא מהכינוס המיוחד.

לאחר ברכת המזון, הקהל פוצח בריקודים סוערים, כמתאים לחג הגאולה – חג החגים י"ט-כ"ף כסלו. ביציאה מהכינוס מחולקת לכל אחד מהמשתתפים ה'תשורה' המיוחדת – ספר קטן של "אגרות קודש" מאת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, שבאמצעותו הוא יוכל לחזק את ההתקשרות והביטול לנשיא הדור – משיח צדקנו.

אור החנוכה במערב צפת

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...