• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניה: 800 המשתתפים התאחדו בשירת "יחי אדוננו" אדירה

מאות משתתפים, מכל גווני הקשת הנתנייתית גדשו את ההתוועדות שאורגנה ע"י 'מטה משיח נתניה' • במרכז הערב: ברוך בן יגאל – אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד, שסחף את כולם בעוצמת האמונה ברבי ובחשיבות הכרזת "יחי אדוננו", שהפכה לשירה אדירה • הצלם יוסי בן שושן מגיש גלריית תמונות
נתניה: 800 המשתתפים התאחדו בשירת "יחי אדוננו" אדירה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"יפוצו מעיינותיך חוצה", רק כך ניתן להגדיר את מראה המקורבים הרבים שהגיעו להתוועדות י"ט כסלו בנתניה. קהל אדיר של שמונה מאות משתתפים, אנשים נשים וטף, גדש להתוועדות י"ט כסלו, את מלון 'המלך שלמה' בנתניה. ההתוועדות נערכה כמידי שנה ע"י 'מטה משיח נתניה', קהילת ממ"ש, בית משיח רמת אפרים, ובית משיח עין התכלת.

המנחה ר' אלעזר פרץ מקבל בברכת 'ברוכים הבאים' את המוני המשתתפים ומזמין את הרב יוסף יצחק טאוב – רב קהילת ממ"ש לפתוח בדברים אודות מהותו של יום.

ח"כ אלי דלל מברך את הקהל ומספר על פעילותו בכנסת לאורו של הרבי שליט"א מלך המשיח. בסיום דבריו הוא מקבל את חוברת "המנהיג" על הרבי מלך המשיח, כשמנחה הערב מזכיר לכולם: "מנהיג אמיתי – יש אחד".

אורח הערב ברוך בן יגאל – אביו של גיבור ישראל החייל עמית בן יגאל הי"ד, המספר את סיפורו האישי כיצד פגש את הרבי מלך המשיח שליט"א לאחר שהתייתם, וכיצד הרבי מלך המשיח שליט"א משנה ברגע את נקודת מבטו על הקב"ה. בהמשך סיפר את סיפורו של בנו עמית, אשר זכה בבר המצווה שלו להגיע לרבי ל-770, וכיצד ביום הירצחו, הראו לו רגע לפני הלוויה את תמונת הרבי מלך המשיח שליט"א בארנק בנו. "בשיאה של הלווי כשכולם בוכים ודומעים, אני מתחיל לשיר 'יחי אדוננו' הרגשתי את הרבי איתי. מלווה אותי על כל צעד ושעל". בהמשך ביקש מהקהל בצורה נרגשת, "בואו נתאחד יחד לזכר בני, נעמוד כולנו ונשיר את הניגון המיוחד הזה: "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד". הקהל כולו התאחד בשירה אדירה ונרגשת שהקיפה את כולם, אנשים נשים וטף. בהמשך פרץ ברוך בן יגאל בבכי, והמשיך בשירה היחודית. 

הרב קלמן בר – הרב הראשי לנתניה, מרתק את הקהל מתולדות חייו של בעל ההילולא וההקשר לשנה המיוחדת – שנת "הקהל", כשהוא מסביר בטוב טעם את משנתו של הרבי מלך המשיח שליט"א בנושא. בדבריו הוא מעלה על נס את הפעילות הברוכה של 'מטה משיח' בעיר.

הרב יוסף יצחק זילברשטרום משפיע אנ"ש בלוד, מתוועד במשך שעה ארוכה אודות מהותו של יום י"ט כסלו בדור השביעי. את דברו הוא מתבל בסיפורי חסידים וכן סיפורים נדירים על הרבי שליט"א מלך המשיח. 

המנחה אף מודה לראש העיריה מרים פיירברג-איכר על תמיכתה בכל פעילות 'מטה משיח' בעיר. באירוע אף נטלו חלק חברי מועצת העיר: יוסי ביטון, אבי סלמה, ים מאיר קרן ואהרן אורגד כמו גם ראש המועצה הדתית לשעבר אשר אוחנה. 

בין לבין פוצח הקהל בניגוני התעוררות וריקודי שמחה בניצוחו של אמן הקלידים דוידי נחשון.   

ישר כח לאנ"ש והתמימים על הסיוע להתוועדות: קהילת 'עין התכלת' בראשות ר' שי הרמתי, קהילת 'ממ"ש' בראשות הרב יוסף יצחק טאוב, קהילת 'רמת אפרים' בריכוזם של ר' שמואל פז, ר' יוסף קלנטרוב והת' מרדכי אברמוב, קהילת "בית משיח נת 600" בראשות ר' שמואל אלקסלסי, עמותת החינוך העירונית 'רגעים' בראשות משה קייזלר, והתמימים בהפקתו של ישי כהן.

צילום: יוסי בן שושן. 

י״ט כסלו אצל חסידי ברסלב בת ים: התוועדות והחלטות טובות

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...