• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בשכונת נוה דקלים-שיפר מסכמים תשרי של פעילות

חודש מלא וגדוש עבר על תושבי שכונת נוה דקלים שיפר בפתח תקווה. פעילות בית חב"ד הקיפה את כל התושבים לאורך כל ימי החודש, החל מלפני ראש השנה ועד לאחרי שמחת תורה, ברצף של אירועים
בשכונת נוה דקלים-שיפר מסכמים תשרי של פעילות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אלפי תושבים השתתפו בפעילות בית חב"ד בשכונת נוה דקלים-שיפר פתח תקווה במהלך חודש תשרי, שנת הקהל בניצוחו של שליח הרבי מלך המשיח שליט״א בשכונה - הרב לוי דורון ומשפחתו, וזאת בנוסף לפעילות הקבועה בשכונה - בית כנסת חב"ד, חלוקה לנזקקים, לימוד לבר מצוה ועוד..

יריית הפתיחה לחודש המושבע בחגים והפותח את שנת הקהל התחילה עוד בחודש אלול בסדנאות בבתי הספר הממלכתיים ובתקיעת שופר במעמד הורים וילדים ל800 ילדי בית ספר שיפר ועוד 600 ילדים בבית הספר השני,

בראש השנה, בנוסף לתפילות ולמבצע השופר בעשרות מוקדים ברחבי השכונה. בית חב"ד ארגן סעודת חג לכ80 משתתפים, שישבו יחד באולם המרווח במתנ"ס השכונתי, ונהנו מסעודת חג עשירה עם השליח הרב לוי דורון ומשפחתו באווירה מיוחדת של בית חב"ד.

כהכנה ליום כיפור נערך ערב תשובה, שירה, גאולה וכינוס הקהל ייחודי לנשים, בהשתתפות 70 נשים מהשכונה באולם המתנ"ס. בערב נהנו מכיבוד מושקע ומהאמנית לירון סלמון שסחפה את הקהל בסיפור, שירה וריקוד. הנשים יצאו נפעמות ומרוגשות עם טעם של עוד..

לקראת יום הכיפורים צוות בית חב"ד הכין את המתחם הענק במרכז השכונה לתפילות וב"ה בתפילת כל נדרי השתתפו 200 איש ובתפילת נעילה הגיעו כ500 איש, אנשים, נשים וטף ועוד עשרות רבות שעמדו במרפסות וזעקו: ה' הוא האלוקים וביקשו את הגאולה האמיתית והשלימה.

שיא החגים והפעילות היה בהקפות השניות שנערכו במרכז השכונה בהשתתפות קהל רב של מאות רבות מתושבי השכונה, אנשים, נשים וטף שבאו לשמוח בשמחת התורה, באחדות ובשמחה מיוחדת ונדירה השמורה רק להקפות השניות בלב ליבה של השכונה, גם הילדים הצטרפו לריקודים עם בלונים ודגלים וכן נהנו מדוכני מזון שהוצבו באירוע.

ההקפות הוקדשו, לחיילים וכוחות הבטחון, לרופאים, למורים ועוד... וההקפה השביעית הוקדשה בהצדעה ובהערכה למשלח - הרבי מלך המשיח שליט"א, יחד כולם הכריזו יחי אדוננו והודו לרבי על הפעילות למען כל יהודי ויהודיה ברחבי העולם.  

כיבדו בנוכחותם: ראש העיר רמי גרינברג, הרב אליהו גינת מ"מ ראש העיר שמסייע רבות לפעילות במשך השנה כולה והרב אשר דייטש שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לפתח תקוה. 

תודה רבה למסייעים ולעוזרים להקפות ולכל הפעילות, הרב חזי בן ארי וצוות האגף מעיריית פתח תקוה, הרב ראובן יוסיפוב יו"ר המועצה הדתית, הרב נתנאל פיטוסי, קהילת משכן שמעון והגבאי היקר אייל מלול, הרב שניאור הורביץ, הרב יוסף רוזנברג, חברי קהילת בית חב"ד ותושבי השכונה שלקחו חלק בכל הפעילות.

בקרית גת מסכמים בהצלחה את הפעילות בתשרי

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...