• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

במטה הקהל נערכים לשנה גדושת פעילות

בפעם השישית מופעל מטה הקהל על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, לריכוז מגוון פעולות כהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח. רוצים לקבל את הלוגו באיכות?
במטה הקהל נערכים לשנה גדושת פעילות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שנת הקהל בה אנו נמצאים, מכילה מגוון רחב של הוראות הקודש, בהדרכה מפורטת, אותן זכה עם ישראל לקבל מהרבי שליט"א מלך המשיח במשך השנים.

האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה שמרכזת את הפעילות הארצית לקיום הוראותיו הקדושות להפצת בשורת הגאולה, מפעילה בשנה זו את המטה הארצי לפעילות שנת הקהל.

כרטיסי הקהל

בימים אלו יוצאים מבית הדפוס מהדורה נוספת של עשרות אלפי כרטיסי הקהל, בגדול ההלכתי הנדרש (טפח על טפח) שיופצו לקהל הרחב על מנת לזכות יהודים רבים בהצטרפות למפעל ההקהל.

יצויין כי כמות ראשונית של כרטיסים כבר הופצה עם תחילת השנה, באמצעות פעילים רבים שפנו למטה הארצי על מנת לשריין לעצמם את הכרטיסים.

במטה ההקהל מציינים כי השמות שיגיעו אל המטה יוכנסו למאגר התזכורות החודשי כפי ההוראות בנושא.

כנסים ארציים

ללא ספק גולת הכותרת של האירועים השונים הערכים לאורך השנה הנוכחית על ידי בתי חב"ד והפעילים, הוא הפקת הכנסים הארציים שכבר קנו לעצמם שם, בזכות המסרים המוסברים בהם והתוויית הדרך להתקשרות אמיתית לכ"ק הרבי שליט"א מלך המשיח.

בשנה זו מתוכננים כמובן כנסים ארציים כפי שנערכים בכל שנה, ובאופן נרחב ביותר כיאה לשנת הקהל.

הכינוס הראשון ייערך בקרוב, בכ' חשוון בגני התערוכה, ובמטה ההקהל מציינים כי המקום מתאים לקליטה של כמות גדולה של משתתפים, לאור הביקוש שנרשם מצד רכזי השטח, לקליטת קהל גדול במיוחד.

פרטים אודות הכינוס מתפרסמים כל העת באתר ובקבוצת וואצפ ייעודית.

לוגו הקהל תשפ"ג

בהתייעצות עם גורמי מקצוע, נבחר הלוגו שילווה את הפעילות לאורך השנה, בפרסומים השונים.

שלוחים והפעילים המעוניינים להשתמש בלוגו, בפרסומים המקומיים של בתי חב"ד שבכל מקום, מוזמנים לעשות זאת בהורדה באמצעות הקישור.

להורדת הלוגו באיכות מלאה

קולקציית החורף: מטריות משיח בצבעים שונים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...