• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ברוכים הבאים מ770 / היערכות לכינוס הקהל הארצי שייערך בגני התערוכה תל אביב

מטה הקהל שעל ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, נערך בימים אלו לקראת כינוס ההקהל הארצי הראשון שייערך בסימן ברוכים הבאים מ770. לקראת ההשתתפות הגדולה הצפויה נשכר אולם בגני התערוכה בתל אביב
היערכות לכינוס הקהל הארצי שייערך בגני התערוכה תל אביב
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, נפתח מטה הקהל לפעילות ארצית בשנה הנוכחית על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, בשלב ראשון הופצו עשרות אלפי כרטיסי הקהל, בין היתר באמצעות פרסומים בשיחת הגאולה ובעיתון הגאולה.

כמידי שנה צפוי להערך הכינוס המסורתי לקבלת פני השבים מחודש החגים ב770 בית משיח, במסגרתו 'פורקים את החבילות' יחד עם אלו שנשארו בארץ.

עקב כמות המשתתפים הצפוי יתקיים האירוע בגני התערוכה בתל אביב

התנועה הערה לרגל שנת הקהל, שהביאה שיא של טסים מכל רחבי העולם ל770, ובמקביל הרצון של רבים ליטול חלק בכינוסים הארציים של שנת הקהל בהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הביאה את המארגנים לחשוב על אולם ענק שיכיל את ריבוי המשתתפים הצפוי.

לשם כך נקבע כי הכינוס הקרוב, שהינו הראשון בסדרת בכינוסים הארציים הצפויים בשנה זו, ייערך בגני התערוכה תל אביב באולמי רוקח, בשד' רוקח 101 בתל אביב, כשבצמוד לאולם ישנם אפשרויות רבות לתחבורה ציבורית, כולל באמצעות הרכבת ומגרשי חניה גדולים שיספקו שירות לבאים.

מהנהלת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה נמסר כי בציפיה והבטחון כי כינוס זה ייערך בבית המקדש השלישי, אחרי התגלותו המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח.

פרסומים ראשונים יצאו בימים אלו והתוכנית המפורטת תתפרסם בשבועות הקרובים.

14_10_2022

מבצע לולב: בחב"ד יצהר לא ויתרו על חיילי צה''ל

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...