• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הקהילה בצילה נהנתה משחיטה כשרה

ביוזמת השליח והרב הראשי בצילה, הרב מנשה פרמן, ובפעילותו הנמרצת של השוחט אליהו עזאגווי שהגיע במיוחד, נערכה שחיטה גדולה בעבור יהודי המדינה. יצויין כי כבר כחמש עשרה שנה לא נערכה שחיטה שכזו ברמת ההידורים המקובלים בליובאוויטש
הקהילה בצילה נהנתה משחיטה כשרה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ביוזמת רבה של צ'ילה השליח הרה"ג הרב מנשה פרמן שליט"א, נערכו בחודש האחרון כמה וכמה פעולות לקידום מערכת הכשרות במדינה. מ'פת ישראל' ל'חלב ישראל' וכעת גם 'שחיטת ליובאוויטש'. 

פעילות זו נועדה לחיזוק הקהילות במדינה. את ביצוע השחיטה האחרונה, ביצע, על פי כללי כשרות שחיטת ליובאוויטש, הרה"ת השו"ב אליהו שצי"ר עזאגווי שליט"א משכונות המלך (שהגיע משחיטה בקובה).

המקומיים מציינים כי מי שהחל בפעילות ברוכה זו, היה הרב מאיר נחום צ'עצעלניקי ע"ה שהיה הראשון במדינת צ'ילה שעודד את הרב פרמן להכנס לעסקי הכשרות, הובלת האוכל הכשר, שחיטת העופות, וכן ךעסוק בייצור חלב ישראל. בני משפחתו יצחק והאח שלו יוסף אורי צ'עצעלניקי שיחי' ביחד עם חותנו של הרב פרמן שמואל רייבן עוסקים עתה בכשרות במדינה.

הם מוסיפים ומציינים כי מעל חמש עשרה שנה, שלא נעשה שחיטה כשרה למהדרין ליובאוויטש במדינה.

את הבשר הכשר יספקו כעת לכל הקהילות כולן, כשהם מקווים כי ב"ה מעכשיו נפתח צינור חדש בקשרים עם המפעלים לביצוע שחיטה בייצור מקומי, בלי להזדקק למערכת יבוא מבחוץ, מה שיוזיל משמעותית את העלויות לצרכן שיוכל לרכוש יותר בשר כשר.

חב''ד חיפה חילקו מעל אלף סלי מזון למשפחות

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...