• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

תיעוד: כך מייצרים בצ'ילה חלב כשר

במדינות רבות בעולם, נתקלים שומרי הכשרות בבעיה חמורה להשגת 'חלב ישראל' שיותר בפיקוח יהודי משעת החליבה. כידוע הרבי שליט"א מלך המשיח מעורר על חשיבות שמירת כשרות המאכלים
תיעוד: כך מייצרים בצ'ילה חלב כשר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ביוזמת רבה של צ'ילה הרב מנשה פרמן, ובפעילות חתנו הרב ישי ליבערזאהן, נערכות מידי שבוע שלוש חליבות בימים שלישי רביעי וחמישי לרווחת יהודי צ'ילה, מזה למעלה מחמש עשרה שנה.

לקראת השנה החדשה, ובהיותנו בימי חודש אלול בהם רבים נוהגים לחזק את שמירת הכשרות, נערכו במערכת הכשרות של צ'ילה, לספק כמות מוגדלת של מוצרי חלב, המופקים בהשגחה משעת החליבה 'חלב ישראל'.

השבוע נערכה חליבה שכזו מהם יוצרו חלב וכמה סוגים של גבינות כשרות למהדרין, כשהמוצרים שווקו לכל החניות המקומית במדינה כולה.

אתר הגאולה מגיש גלריית תמונות תיעודית, שצולמו של ידי הת' אליהו עזאגווי, המתיקות מרגע החליבה ועד ההגעה לפעול, שם יוצרו מהחלב הגבינות והמוצרים השונים.

יצויין כי במפעל ישנם צינורות המיועדים אך ורק לשימוש הייצור הכשר. המשיח מוודא לפני תחילת העבודה כי הצינורות אכן נקיים לחלוטין ולא נעשה בהם שימוש אחר. כמו כן כל הכלים איתם משתמשים במפעל לייצור המותרים הכשרים, הינו מיוחדים לשימוש זה בלבד.

קרית גת: השלוחים במבצע שופר וחלוקת ערכות דבש למאות חיילי צה"ל

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...