• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"יהדודס" השבת המסורתית: התמימים הפעילים שבתו באיתמר

בסיומו של שבוע הפעילות הראשון ברשת מועדוניות "יהדודס - חוגי כיף ערכים", התאספו התמימים הפעילים ביישוב איתמר לשבת סיכום-בינתיים של הפעילות: התפילות, התוועדויות והחיות המחודשת במבצע הקיץ | לתיעוד ותמונות
"יהדודס" השבת המסורתית: התמימים הפעילים שבתו באיתמר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בצהרי יום שישי הגיעו מכל רחבי הארץ התמימים תלמידי ישיבות חב"ד השונות הפזורים בסניפי רשת "יהדודס", לשבת של חיות והתעלות ביישוב איתמר שבשומרון.

בערב השבת נעמדו התמימים לתמונה הקבוצתית המסורתית של הפעילים, יחד עם "אודי" - אהוב ילדי "יהדודס", ממנה פנו לסדר לימוד שיחותיו של הרבי מלך המשיח שליט"א, המשלח.

תפילת קבלת שבת מיוחדת ושמחה, כראוי לסיכום פעילות ההפצה בקרב ילדי ישראל, השפיעה במיוחד על התמימים המפיצים עצמם שלקחו מהשבת כוחות להמשך הפעילות המאומצת, כשלאחריה יצאו ל'תהלוכה' ברחבי היישוב לשמח את התושבים והחיילים.

סעודת השבת החגיגית נהפכה מהר מאוד להתוועדות חסידית חמה ולוהטת, כשהמשפיע המארח הרב יחזקאל נואמה התוועד עם התמימים עד השעות הקטנות של הלילה על מהותה של השליחות "לקבלת פני משיח צדקנו".

תפילת שחרית התפללו התמימים יחד עם קהילת חב"ד ביישוב, שם נסובו להתוועדות נוספת בבוקר יום השבת - יחד עם אנשי הקהילה - כשמיד לאחריה יצאו ל'מסיבות שבת' ו'הקהלת קהילות' ברחבי היישוב.

בשעת 'רעווא דרעווין' התיישבו הפעילים ל'סדר ניגונים' מיוחד ומרומם בגבעת "גבעות עולם" הסמוכה לאיתמר, שם חזר אחד התמימים מאמר חסידות כנוהג הקבוע.

בצאת השבת נעמדו התמימים לתפילת ערבית של מוצאי שבת ולאחריה הבדלה, כשבמוצאי השבת נערכה סועדת מלווה מלכה חגיגית - רגע לפני יציאת התמימים אל השטח בחזרה, להכין את ילדי ישראל והעולם בכלל ל"קבלת פני משיח צדקנו", הרבי שליט"א מלך המשיח.

'יהדודס': לא מוותרים על אף יהודי - במושב יציץ ובית דגן למדו ויצרו גאולה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...