• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ב סיון התשפ"ד (28.06.2024) פרשת שלח

ח"י שנים לעצרת האמונה | הסיקור המלא

"וְכֹל מַאֲמִינִים שֶׁהוּא חַי וְקַיָּם": חסידי חב"ד-ליובאוויטש ועמך בית ישראל אנשים נשים וטף. במעמד רבנים, משפיעים ואישי ציבור התכנסו לעצרת הענק בסימן "קבלת פנים" לרבי מלך המשיח שליט"א, במעמד אדיר שנערך באמפי-פיס בעיר הגאולה בת ים • הסיקור המלא
ח"י שנים לעצרת האמונה | הסיקור המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"וְכֹל מַאֲמִינִים שֶׁהוּא חַי וְקַיָּם": ביום ראשון ד' תמוז תשפ"ב התכנסו חסידי חב"ד-ליובאוויטש ועמך בית ישראל אנשים נשים וטף. במעמד רבנים, משפיעים ואישי ציבור לעצרת הענק בסימן "קבלת פנים" לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המעמד האדיר שנערך באמפי-פיס בעיר בת ים.

ג' תמוז זהו היום בו מציינים את תחילת הגאולה של אדמו"ר הריי"צ מהכלא הסובייטי, וכמו כן את האמונה האיתנה בנבואת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א, בלי להתפעל מניסיון כזה או אחר. והשנה שנת הח"י לאירוע שכבר הפך למסורת ולזריקת מרץ והתחדשות בכל הקשור להפצת בשורת הגאולה. במרכז הבמה, הוצב הכן, כסאו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לצד שולחן צחור, עליו מונחים, מוכנים הכן, הגביע ובקבוק היין. 

בשעת ערב מוקדמת החל הקהל להתכנס באמפי-פיס הרחב. לאחר תפילת מנחה בציבור ומחרוזת ניגונים, המנחה הרב אלעזר פרץ יו"ר מטה משיח בעיר נתניה פותח בסקירה קצרה אודות מהותו של יום ג' תמוז, ובדברי חיזוק באמונה במשיח ובדבריו. הוא מזמין לבמה את הרב רפאל קורקוס נציג תנועת הנוער 'צבאות השם' בארץ הקודש לקריאת פרק התהילים המתאים למספר שנותיו של הרבי מלך המשיח שליט"א, פרק קכ"א.

DSC_8448

DSC_8454

מיד לאחריו, הקראת נוסח הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס, אותה מקריא בהתרגשות הרב ניר גבריאל שליח בשכונת פלורנטין בתל אביב המסיים בהכרזת "יחי שלוש פעמים כאשר התזמורת של ר' דוידי נחשון והזמר החסידי ר' יוני שלמה ומקהלת "ידידים" העולמית פורצים בשירת "יחי" שממשיכה במהרה למחרוזת מוזיקלית, לאחר מכן מגיעים אל הבמה הילדים, חיילי צבאות השם מכל רחבי הארץ בריכוזו של הת' לוי יצחק ציק, ומכריזים את י"ב הפסוקים והכרזת הקודש "יחי אדוננו".

D75_5542

D75_5543

D75_5544

DSC_8474

DSC_8487

DSC_8502

DSC_8501

DSC_8482

DSC_8477

DSC_8477

DSC_8475

DSC_8492

DSC_8488

DSC_8496

DSC_8458

DSC_8671

DSC_8670

עם סיום הכרזת הפסוקים צופה הקהל בקטעי וידיאו "מראות קודש" של הרבי מלך המשיח שליט"א, ולאחר מכן כמיטב המסורת מוזמן לבמה ממלא מקום ראש העיר מר אורי בוסקילה, המציין את ייחודיותה של בת ים בתור 'עיר הגאולה' ומזכיר את המשפיע והשליח הרב זמרוני זליג ציק מייסד העצרת, אחריו פוצחת התזמורת עם יוני שלמה ומקהלת ידידים במחרוזת ניגוני שמחה.

DSC_8547

את המשא המרכזי "המעשה הוא העיקר" נושא הרב חיים ציק שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לעיר בת ים ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה", המקדיש את דבריו לעמוד על מהות הגאולה - כדי שנהיה פנויים בדעתנו ללימוד התורה והכרת הבורא. "כשם שהתורה ניתנה מהבורא באמצעות משה רבינו, כך עלינו לזכור ולהדגיש גם היום כי משה רבינו שבדורנו חי וקיים". כמובן שמזכיר את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח ללמוד עניני גאולה ומשיח שבתורה.

DSC_8639

המנחה מזכיר לקהל כי בירכתי האמפי ניצבים דוכני מרכז ההפצה 'ממש', שם ניתן לרכוש ספרים, מזכרות, וכל מה שצריך עבור הפצת גאולה ומשיח. בהתאם להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לפרסם את הניסים, הוא מזמין את עו"ד דניאל סינה שמספר על נס אישי שאירע במשפחתו, ויוני שלמה עולה לעוד מחרוזת שמחה שמקפיצה את הקהל במעגלי ריקודים.

DSC_8923

DSC_8653

על המסכים מוקרן סרטון על חייו של הרמב"ם, ואוסף ביטויים מיוחדים של הרבי שליט"א מלך המשיח אודותיו, ומיד לאחר מכן עולה רב קהילת חב"ד-ליובאוויטש בקרית שמואל הרב יוסף אברהם פיזם לסיום המחזור ה-41 בלימוד היומי ברמב"ם. הוא משלב בדבריו סיפורים ואפיזודות לחיזוק ההתמדה בלימוד היומי. שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ברמת אביב הרב דוד אושקי מתכבד לפתוח את המחזור הלימוד ה-42 ברמב''ם, תוך שהוא משתף בימי בבראשית של תקנת הלימוד.

DSC_8798

DSC_8755

המנחה נותן תודה למארגני העצרת ובראשם למפיק הכינוס הרב יצחק רחימי שעמל וטרח במסירות גדולה להצלחת הכינוס ולשאר צוות "האגודה למען הגאולה האמיתית" והשלמה ולתלמידי התמימים שעמלו להכנת האולם להתוועדות הגדולה. 

אל הבמה נכנס הזמר איציק אשל לעוד מחרוזת שירי גאולה, ואל המיקרופון ניגש הרב אבי בן שמעון כדי לחתום את הכנס עם הכותרת 'המעשה הוא העיקר'. הוא מספר על האתר "אגרות קום" שבניהולו, דרכו ניתן לכתוב אל הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש', וקורא לקהל לפרסם את האתר ולסייע בהפעלתו. ו"ברוב שירה וזמרה" בריקודי שמחה הסתיים הכינוס המיוחד שהחדיר כוחות חדשים לציבור והעיקר שנזכה כבר בעז"ה לקבל את פני הרבי שליט"א משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש!

DSC_8908

DSC_8870

DSC_8866

DSC_8719

DSC_8873

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

עצרת גאולה ברוב שירה וזמרה: גלריה שלישית

בעוד שבועיים: עצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...