• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

עצרת גאולה ומשיח: גלריה שניה מהכנס הארצי

עצרת גאולה ומשיח וחגיגות סיום הרמב"ם נרשמו השנה עם שמחה מיוחדת, כאשר בכל מהלך הכינוס מודגש לכל שהרבי מלך המשיח שליט"א חי וקיים • הצלם יוסי בן שושן בגלריה שניה מהעצרת
עצרת גאולה ומשיח: גלריה שניה מהכנס הארצי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עצרת גאולה ומשיח וחגיגות סיום הרמב"ם הארצית לקבלת פני משיח צדקנו, נפתחה, כמו בכל שנה, בהקראת פרקו של הרבי מלך המשיח שליט"א.

את הפרק הקריא הרב רפאל קורקוס, נציג תנועת הנוער צבאות השם, והקהל חזר אחריו.

לאחר מכן, מנחה הערב, הרב אלעזר פרץ, קרא לבמה את הרב ניר גבריאל, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בשכונת פלורנטין בתל אביב, שהקריא את נוסח ההזמנה של הרבי מלך המשיח שליט"א לכינוס. הקהל כולו עמד על מקומו, ובסיום הכריז "יחי אדוננו".

מיד פורצת המוזיקה, עם אמן הקלידים דוידי נחשון, מקהלת ידידים, והזמר יוני שלמה, שפותח בשירת "יחי אדוננו". הקהל יורד אל הרחבה בריקודי שמחה.

כעת מזמין הרב פרץ את ילדי וילדות צבאות השם, להכרזת שנים-עשר הפסוקים. אל הבמה עולים הילדים, אחד אחרי השני, וצועקים את הפסוקים בקול.

על המסכים מוקרן וידאו מיוחד מהרבי מלך המשיח שליט"א, ולאחריו עולה לדבר מר אורי בוסקילה, ממלא מקום ראש העיר בת ים. המוזיקה פורצת שוב, והקהל רוקד בעוז עם דגלי משיח והרבה שמחה.

הרב חיים ציק, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לבת ים ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה", מדבר אודות מהות הגאולה - לדעת את השם ולהיות פנויים בעסק התורה.

בהתאם להוראת הרבי מלך המשיח שליט"א לפרסם את הניסים, עורך הדין דניאל סינה עולה לספר על נס מיוחד שאירע לו עם משפחתו.

וידאו מיוחד על חייו של הרמב"ם, וביטויים של הרבי מלך המשיח שליט"א עליו, מוקרן על המסכים, ולאחר מכן עולה לפודיום שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בקריית שמואל, הרב יוסף אברהם פיזם, לסיום המחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם. ומסיום להתחלה, הרב דוד אושקי מוזמן לפתוח את המחזור ה-42 של לימוד הרמב"ם.

הרב אלעזר פרץ מודה לצוות ההפקה והרב יצחק רחימי, על הארגון המושקע, ומיד מזמין את הזמר איציק אשל למחרוזת שמחה ברוב שירה וזימרה.

את שורת הנואמים חותם הרב אבי בן שמעון. הוא מספר על האתר IGROT.COM, דרכו ניתן לכתוב לרבי מלך המשיח שליט"א, וקורא לקהל לפרסם את האתר, על מנת לקשר כמה שיותר יהודים עם מנהיג הדור, הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

הרב דוד אושקי
הרב דוד אושקי
הרב אלעזר פרץ
הרב אלעזר פרץ
הרב רפאל קורקוס
הרב רפאל קורקוס
הרב ניר גבריאל
הרב ניר גבריאל
הרב יצחק ברקת
הרב יצחק ברקת
מר אורי בוסקילה
מר אורי בוסקילה
הרב חיים ציק
הרב חיים ציק
עו"ד דניאל סינה
עו"ד דניאל סינה
יוני שלמה
יוני שלמה
דוידי נחשון
דוידי נחשון
הרב יוסף אברהם פיזם
הרב יוסף אברהם פיזם
מקהלת ידידים העולמית
מקהלת ידידים העולמית
איציק אשל
איציק אשל
הרב אבי בן שמעון
הרב אבי בן שמעון

עצרת הגאולה: גלרייה ראשונה - ההכנות לכינוס ויריד גאולה ומשיח

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...