• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תל אביב: המסך הנייד מסתובב בעיר ומודיע על המשיח

פרסום על גלגלים: משאית שעליה מסך לדים, מסתובבת בימים האחרונים בעיר תל אביב, שכעל המסכים מוקרנים סרטונים נבחרים מהרבי מלך המשיח שליט"א
תל אביב: המסך הנייד מסתובב בעיר ומודיע על המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

משאיות לדים הן גימיק מוכר, אבל כעת זה גם אצלנו: בימים האחרונים מסתובבת בתל אביב משאית לדים, כאשר על המסכים מוקרנים סרטונים נבחרים מהרבי מלך המשיח שליט"א.

הרב ירון בר-זוהר, המוכר בשל פעילותו בתחום פרסום משיח, הוא מיוזמי הרעיון. המשאית נוסעת הלוך ושוב ברחבי העיר, ועשרות אלפי אנשים כבר צפו במסרים של מלך המשיח אודות הגאולה הקרובה, והחשיבות בשותפות של כל אחד ואחת בגאולה.

מפיקי הקמפיין מביעים שביעות רצון מהימים שחלפו, ונכונות שלא לעצור כאן - אלא להמשיך עוד ועוד.

"הדבר הזה מדהים", אומר לנו מענדי, "אנשים שעומדים ברמזור מוציאים את הסמארטפון שלהם ומצלמים את המשאית. אחר כך הם מעלים את זה לרשת, וזה מגיע לעוד מאות או אלפי יהודים נוספים! ההתלהבות מהמיזם מרגשת, אנשים פנו אלי כדי להשתתף כספית בעלויות השכירות של המשאית".

מענדי משתף אותנו בחזון שלו: "הגאולה האמיתית והשלימה, זה החזון. ועד אז, עשרות משאיות כאלו בכל עיר - זה מדהים. זה יכול ממש לכבוש מליוני יהודים. בימים אלו אני מתרוצץ להשיג כספים עבור הימים הבאים, ואני משוכנע שהדבר הזה גורם נחת למשלח שלנו, הרבי מלך המשיח שליט"א".

הוא גם משאיר לנו פרטים לתרומה עבור המשאית:

העברה בנקאית: בנק דיסקונט, סניף 098 ע"ש מנחם איתן, מספר חשבון 158635150.

בפיבוקס: 0584607016.

או בzelle:
770mmeitan@gmail.com

 

באר שבע: מאות בתהלוכה המרכזית בארגון הישיבה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...