• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

י"א ניסן בקוסטנאי: התוועדויות והחלטות טובות

אירועי י"א ניסן, פרסום שבע מצוות, יהודים מניחים תפילין לראשונה בחייהם, ועוד שלל מתנות רוחניות מקרב יהודי המקום לנשיא ישראל, בניצוחם של השלוחים, מנחם מענדל זלמנוב ומשפחתו • לדיווח ותמונות
י"א ניסן בקוסטנאי: התוועדויות והחלטות טובות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מבצע תפילין ויהודים המניחים תפילין לראשונה בחייהם!

בימים הסמוכים ולרגל י"א בניסן נערך מבצע תפילין רחב היקף, במהלך המבצעים וביקורי הבית, הונחו ליהודים תפילין, מתוכם לחלק מהם זו הפעם הראשונה בחייהם, כמתנות לרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד יום הולדתו המאה ועשרים שנה, עוד יהודים נדחים שנשיא ישראל, לא מותר עליהם.  

התוועדות ואירועי י"א ניסן יום הולדת נשיא ישראל בקוסטנאי

יהודי קוסטנאי ישבו לאמירת לחיים והתוועדות רעים לרגל י"א בניסן יום הולדתו של משיח צדקנו, נשיא דורנו, עם השליח הרב מנחם מענדל זלמנוב, במהלך ההתוועדות דובר על נשמתו הכללית של נשיא הדור, ומשיח שבדורנו , אומרים את פרקו החדש של הרבי קכ"א, החלטות טובות, לימוד על מהותו של יום ושמיעת דברים על הטנקים של הרבי בתי כנסת ניידים הכובשים את העולם, ועל חגיגת י"א ניסן הראשונה בארץ הקודש ביוזמת סב השליח הרב זלמן אבעלסקי הרב הראשי של מולדובה ובירתה קישינב.

חלוקת מצות שמורות

כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח להתוועדות הראשונה בכפר חב"ד לחלק מצות שמורות לבאי התתוועדות זכו היהודים לקבל מצה שמורה לחג הפסח בשליחות ובהוראות נשיא הדור.

מברק ברכה לרבי שליט"א מלך המשיח

המשתתפים בלימוד ועיון על דמותו המיוחדת של הרבי שליט"א מלך המשיח, כתבו לו בסיום מכתב ברכה ליום הולדתו, תוך מתנות רוחניות, של התקדמות בתורה ומצוות, כהוקרה למנהיג העולם היהודי על מהפכת היהדות בעולם כולו ביום הבהיר יום הולדתם מחדש של כל אנשי הדור.

התוועדות י"א ניסן בעיר רודני

התוועדויות נוספות בערי המחוז, גם בערים הסמוכות רודני, נערכו התוועדויות י"א ניסן, משפחת השלוחים נוסעים עם רכב חב"ד עטור פרסומות על שבע מצוות בני נוח, בזמן ההתוועדות והנחות התפילין, עובדי המוסד מחלקים לאזרחי העיר מידע על שבע מצוות בני נוח, תוך שרבים מתענינים ברכב הפרסום המיוחד.

שלטי ענק, ורכב חב"ד של שבע מצוות

אז אהפוך אל עמים שפה ברורה גו' לעבדו שכם אחד" (צפניה ג, ט), צריכים להשתדל להתעסק גם בבירור אומות העולם, על ידי ההשפעה על אומות העולם שיקיימו שבע מצוות בני נח. לקראת יום ההולדת ה120 שנה הוגבר שיעורי שבע מצוות בני נוח, שילוט ופרסום, ורכבים חב"ד עם שילוט ופרסום על שבע מצוות לעולם מתוקן של שלום וחסד, עולם של גאולה.

הפצת כרטיסים ופרוספקטים של שבע מצוות

לאזרחי המדינה חולקו כרטיסים ועלוני שבע מצוות, פרוספקטים של שבע מצוות בשפה הרוסית, לצד עולם מתוקן ובשורת הגאולה. לצד איורים על כל מצווה ומצוה שנצטוו אומות העולם. כשהכל חדור בגאון בבשורת הגאולה והגואל אז תתגלה מלכותו של הקדוש ברוך הוא בכל העולם. אז אהפוך אל עמים שפה ברורה גו' לעבדו שכם אחד" (צפניה ג, ט), צריכים להשתדל להתעסק גם בבירור אומות העולם, על ידי ההשפעה על אומות העולם שיקיימו שבע מצוות בני נח.

ליל הסדר כהלכתו בזנזיבר שבאפריקה

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...