• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

מוצאים כל יהודי ומביאים לו מצה

מבצע חסר תקדים בהיקפו: מאות אלפי יהודים יקבלו מצות לליל הסדר כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח • במאפיות עמלים כבר חודשים ארוכים על תכנון המבצע שיקיף ערים וישובים בכל רחבי העולם
מוצאים כל יהודי ומביאים לו מצה
נערכים להמונים בחג. היערכות לליל הסדר של חב”ד יפן, בשנים עברו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד ה'מבצעים' הראשונים עליהם הכריז הרבי שליט"א מלך המשיח, בדורנו, לפני כשבעים שנה, הוא מבצע מצה. במסגרתו דואגים השלוחים והרבנים להביא לכל יהודי מצות לליל הסדר.

מבצע זה, מתנהל השנה בהיקפים חסרי תקדים, ובמוקדי חב"ד מדווחים על היערכות מקיפה, במסגרתה יגיעו המצות כמעט לכל בית.

בבתי חב"ד, נערכים גם לאירועי ליל הסדר ולאירוח מאות אלפים באירוע השנתי הגדול. לאחר שבשנתיים האחרונות נמנעו במקומות רבים, מלערוך את הסדר במתכונתו המסורתית, בהשתתפות המונית, בעקבות ההגבלות השונות שהוגבלו בכל רחבי העולם על קיום אירועים המוניים, הרי שהשנה צפויים האירועים לחזור ולקלוט בליל החג, מבקרים רבים שיחגגו את הסדר יחד עם חב"ד.

לצד האירועים המרכזיים הנערכים בישראל, על ידי מוקדי חב"ד, הרי שבחו"ל, שם נמצאים אלפים רבים במסגרת נסיעות עסקים או טיולים, יפתחו בתי חב"ד, את אולמות האירועים לליל הסדר.

בחלק מהמקומות מדובר על היערכות של חודשים שתגיע לסיומה לקראת החג. כאשר במדינות רבות, אין להשיג מייצור מקומי מצות, ואפילו לא יין, אותו חייבים לייצר באופן כשר, לצד שאר מוצרי החג, המוכנים תוך שמירה ודקדוק כללי הכשרות המחמירים של החג. קונטיינרים עמוסים בציוד, יצאו כבר לפני מספר חודשים למקומות שונים ברחבי העולם, כדי לעמוד ביעד, ולהביא את אור החג לכל פינה בעולם.

לאור הסמיכות של ימי החג, ליום י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שבשנה זו יציינו 120 שנה להולדתו, ישולבו ההכנות לחג, יחד עם חגיגות אלו. בחלק מהערים יגיעו המצות לחג, כבר שבוע לפני התקדש המועד, כשלערכות יצורפו עלוני הסברה וחוברות המספרות על המאורע הגדול, כשהם קוראים לכל אחד, לקחת על עצמו מעשה טוב וקיום מצוות לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.

בבית חב"ד סלנטו פורצים דרך לאפיקים חדשים

הסדר הגדול בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...