• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הקמפיין החל: חסידי חב"ד קונים יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח

אחרי גל של פרסומים מקדימים, לפני כיומיים נחשף הקמפיין המושקע 'חודרים לו למסך' והציבור נקרא ליטול חלק במסע הפרסום הענק לקראת י"א ניסן 120 שנה. כל הפרטים על המבצע הענק
הקמפיין החל: חסידי חב"ד קונים יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מיליוני יהודים בדרך לפגוש את הרבי שליט"א מלך המשיח: קמפיין 'חודרים לו למסך' החל ביום חמישי, האחרון בשעות הערב, והמוני חסידים נרתמים להיות חלק ולהירשם בדפי הזהב של המתנה ההיסטורית לכבוד 120 שנה ליום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, קמפיין פרסום משיח הגדול בהיסטוריה.

במשך שנה שלימה עמלו טובי המוחות בישראל על קמפיין ענק שיכבוש את המדיה הדיגיטלית, ויביא את בשורת הגאולה והגואל למיליוני יהודים ברחבי הארץ. הקמפיין יעלה לאוויר לקראת יום הבהיר י"א ניסן - 120 שנה לרבי מלך המשיח שליט"א.

12 פרסומות טלוויזיוניות מרהיבות ומושקעות הופקו, לאחר כתיבת תסריטים מדוייקים ומקצועיים. צוות נרחב עבד על הפרוייקט, על-מנת שהמסר המדוייק אותו יש להעביר, יגיע אל הצופה בכלים העומדים לרשותו, ובהגשה מושכת, נעימה ומרתקת.

הסדרה כולה היא מעשי ידיו של איש הפרסום הבכיר - יאיר וייס. הסרטונים הופקו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש, בידי חברת ההפקות עולם ומלואו. על כל המלאכה התורנית, דיוק המסרים ועיבודם, ניצח הרב משה קורנווייץ.

הסרטונים ישווקו במערך מאסיבי, משוכלל ומתקדם, המאפשר ליצור קמפיין מותאם אישית לכל אחד ממליוני היהודים שביעד, על פי תחומי העניין שלו והרגלי הצפיה שלו. על מלאכת השיווק ברשת עומלת חברת הענק 'ארבעים ושתיים'.

זהו קמפיים פרסום משיח הגדול ביותר בהיסטוריה. מהלך שיביא את מלכותו של הרבי מלך המשיח שליט"א למיליוני יהודים נוספים. אין ספק כי זוהי פעולה משמעותית לקראת ההתגלות השלימה.

אך רגע לפני שיוצאים לדרך, אנו זקוקים לשותפות שלך בפרוייקט. בכל סכום שתתרום, אתה מאפשר לעוד ועוד יהודים לפגוש את הרבי על המסך.

בתרומה חד פעמית, כמתנה לרבי לכבוד י"א ניסן 120 שנה, אתה מעניק לרבי שליט"א מלך המשיח יהודים נוספים שיקבלו את מלכותו!

בוא והיה חלק מהקמפיין ההיסטורי: https://www.charidy.com/moshiach/77456

 
 

8798798798798789789

פתח תקווה מפגינה: דור שלם דורש משיח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...