• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

במוצ"ש הקרוב: עשרות תושבי כפר חב"ד יתאספו לדרוש משיח

לאור העיכוב בבניית הארמון של הרבי שליט"א מלך המשיח, יתאספו במוצאי שבת הקרובה עשרות מתושבי הכפר לדרוש את הגאולה ואת התקדמות תהליך בניית הארמון
במוצ"ש הקרוב: עשרות תושבי כפר חב"ד יתאספו לדרוש משיח
קידוש לבנה בשטח הארמון בחודש שעבר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כמידי חודש, יתאספו במוצאי שבת הקרובה עשרות מתושבי כפר חב''ד למעמד 'קידוש לבנה' על השטח שעליו עתיד בקרוב לקום בניין הארמון של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח.

התכנית לבניית הארמון המיוחד החלה לפני ארבעים שנה, בשנת תשל"ט (79'), כאשר הרב זושא ריבקין ביקש את אישורו של הרבי שליט"א מלך המשיח לבנות עבורו בית בכפר חב"ד.

כאשר הצעה זו הועלתה בפניו, השיב הרבי שליט"א מלך המשיח: "הוא רוצה לבנות בית בשבילי? ארמון!", אבל בינתיים ציווה להמתין עם התחלת הבנייה.

בחודש שבט תשנ''ב (92') אישר הרבי שליט"א מלך המשיח להתחיל עם בניית הארמון כשהוא נותן ברכות והוראות לאורך כל הדרך.

בפורים קטן תשנ"ב, לפני 30 שנה בדיוק, נערך בכפר חב"ד מעמד הנחת אבן הפינה לבניית הארמון, בהשתתפות חשובי הרבנים, בסמוך לבניין ההעתק של 770 המפורסם, שטח אותו בחר הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו.

הרבי שליט"א מלך המשיח נתן את ברכתו למעמד זה ואף העניק לר' זושא בקבוק 'משקה' על מנת לחלקו בין המשתתפים.

מאז חלפו שנים אך הבנייה עדיין מתעכבת מפני סיבות שונות.

בשנים האחרונות נערכים מיזמים שונים ופעולות טובות לזירוז הבנייה והסרת המניעות והעיכובים, כשאחד מהם הוא מעמד קידוש לבנה, בו מידי חודש מתאספים תושבי הכפר, אנשים, נשים ואף ילדים, לדרוש מהנוגעים בדבר לסייע למימוש רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ולבנות את הארמון.

מודעה

מרתון של תפילין בארץ ים המלח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...