• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שבת צבאות ה': הילדים מתעקשים לפעול

ביום שישי האחרון התאספו מאות מחיילי "צבאות השם" מכל רחבי הארץ, לשבת מיוחדת ועוצמתית בקמפוס ישיבת 'נחלים'. במהלך השבת, שמעו החיילים מפי המפקדים על תפקידם העיקרי כעת - להתעקש ולדרוש מהקדוש-ברוך-הוא את התגלותו המושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח • גלריה מאלפת
שבת צבאות ה': הילדים מתעקשים לפעול
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

'תנועת הנוער צבאות השם' הינו ארגון ילדים שהקים הרבי שליט"א מלך המשיח בשנת תשמ"א.

בארגון חברים מאות אלפי ילדים יהודיים, מהארץ ומהעולם, שמטרתם אחת - ניצחון הטוב על הרע והאור על החושך. החל מעולמם הפנימי - מלחמת היצר הטוב נגד היצר הרע, כשהשלימות תהיה בגאולה האמיתית והשלימה, אז יעלם הרע מהעולם כולו.

סיסמת הארגון היא "ווי וואנט משיח נאו" (בעברית: "אנו רוצים משיח עכשיו"), בה מבטאים הילדים את זעקתם ורצונם הפנימי: רוצים משיח, כאן ועכשיו.

הילדים החברים בארגון נקראים "חיילים", על שם מלחמתם ביצר הרע, והחינוך הבלתי-פורמלי, יחד עם הקשר למדריכיהם, עוזר להם במלחמה זו, של הפיכת הרע לטוב והבאת הגאולה.

בארץ הקודש, מופקד על ניהול הארגון הרב דוד נחשון, העושה, יחד עם אנשי הצוות של הארגון, ימים כלילות, על-מנת למלא את שליחותו כיו"ר הארגון.

כיום, הארגון פועל רבות עם כלל ילדי ישראל, באמצעות הוצאה לאור של חוברות, עלונים, ספרים ותוכניות מדיה חודשיות, ועיקר העיקרים - המפגשים השבועיים ב"סניפי צבאות השם", שם יושבים החיילים ביחד עם "המפקדים" (המדריכים), ונהנים ממגוון פעילויות חווייתיות.

במקביל, נערכים מפגשים עונתיים בין החיילים מכל רחבי הארץ, כשהמפגשים העיקריים הם - מחנה הקיץ (קעמפ) "אורו של משיח", ו"יום צבאות ה'" בסמיכות ליום י"א ניסן, יום הולדתו של הרמטכ"ל, הרבי שליט"א מלך המשיח.

גם במהלך השנה נערכים מפעם-לפעם מפגשים, הנושאים את השם "שבת צבאות ה'".

השבתות מתקיימות מספר פעמים במהלך השנה, ומחולקות למספר אזורים, מפני הכמות הגדולה של החיילים הנרשמים.

לכל שבת ישנו נושא עיקרי, עליו מדברים המפקדים ואנשי הצוות עם חייליהם, וסביבו נסובים כלל המשחקים והפעילויות במהלך השבת.

גם בשבת האחרונה נערכה שבת צבאות השם, מושקעת ועוצמתית, בה השתתפו מאות מחיילי צבאות השם מרחבי הארץ.

במהלך השבת שמעו החיילים שוב ושוב את המסר החד והברור, שהיה נושא השבת - "מתעקשים על ההתגלות; כי כשמתעקשים - מצליחים", המבוסס על שיחתו המפורסמת של הרבי שליט"א מלך המשיח מליל כ"ח ניסן ה'תנש"א, בה זעק מקירות ליבו על כך שהגאולה האמיתית והשלימה עדיין לא באה, ואמר:

"ויהי רצון שסוף כל סוף יימצאו עשרה מישראל ש"יתעקשו" שהם מוכרחים לפעול אצל הקב"ה, ובוודאי יפעלו אצל הקב"ה - כמו שנאמר "כי עם קשה עורף הוא (למעליותא, ולכן) וסלחת לעונינו ולחטאתנו ונחלתנו" - להביא בפועל את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש".

לגולשים מוגשת גלריה מיום שישי ומוצ"ש, המעלה את המסר החד והברור: ילדי ישראל לא מוותרים, וממשיכים להתעקש ולהילחם, עד הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש!

צילום: לוי קולטון.

ארגון ההוצאה לאור 'ממ"ש': מבצע הפצה ענק לחלוקת ערכות נש"ק

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...