• ב"ה ימות המשיח!
  • ד' אייר התשפ"ד (12.05.2024) פרשת קדושים

הצלחה אדירה באירוע השנתי של מודעות

אמש התקיים אירוע ההתרמה של מרכז חב"ד ליובאוויטש מודעות ברמת גן. מאות ידידים מכל רחבי הארץ התייצבו ובאו להביע את הערכתם למפעל הפעילות הענק שהשפעתו הולכת ומתרחבת
הצלחה אדירה באירוע השנתי של מודעות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשעה היעודה עולה המנחה הרב בנצי פרישמן ופותח בדבריו אודות חשיבותו של היום - חמשה עשר בשבט, כיום שמלמד על חשיבות הפירות. "גם במודעות עושים פירות, אך כאלה שהשפעתם היא אין סופית".

יצויין כי במקביל למשתתפים באולם, בעקבות המצב השורר בארץ, התחברו עוד רבים לשידור 'זום' היישר מהאולם, ואף נטלו חלק פעיל בתרומות. חלק מהמשתתפים שנרשמו מראש לאירוע, אך נבצר מהן להגיע, קיבלו ערכה מיוחדת היישר מהאולם, כשלצד מנה מהודרת הופיעו הפרסומים המלווים את האירוע. 

לבמה עולה הילד יוסף יצחק סימון, שמספר על זווית הראיה שלו כילד שליח צעיר על פעילות המרכז. לאחריו מוזמן רן דניאל, אחד מאותם צעירים שהגיעו למודעות ונשארו, כשהם הופכים את חייהם לחסידיים...

בין הסרטונים המוקרנים באירוע, נראים המספרים העצומים של הפעילות לאורך כל השנה. הרב מרדכי רוטנשטיין משפיע מודעות נושא את המשא המרכזי, בו הוא מדבר על הדרך שעברה מודעות, לצד החזון קדימה.

הרב אסף סימון מנהל הפעילות נושא דברים נרגשים, בהם הוא מגולל את ילדותו בעיר וצימאונו ליהדות, ועד לפריצת ותנופת הפעילות בשנים האחרונות, כולל פתיחת גני הילדים לאחרונה.

בין הנואמים נשאו דברים גם הרב שמעון ויצהנדלר, ממשפיעי מודעות וראש ישיבת חב"ד בראשון לציון, והרב שמריהו חן, מדריך רוחני ומייעץ במסגרת המדרשייה של מודעות המספקת בית חם לעשרות בנות.

ר' מענדי חורושוכין מנכ"ל חברת מאצ'ינג מציג את הפלטפורמה איתה יעבדו בימי ההתרמה, וקורא לציבור לרכוש 'מניות' שיצעידו את מודעות קדימה לקראת רכישת בית של קבע.

בשלב זה נפתחת ההתרמה, כאשר המספרים מטפסים במהירות, וכל אחד מהמשתתפים לוקח על עצמו יעד לתרומה ולגיוס בימים הקרובים.

לפני הסיום, מודה המנחה לגב' פרומה ויצהנדלר, שאחראית על תפעול המקום במסירות גדולה.

ב'מודעות' מציינים כי ערב זה הינו צעד ראשון בתנופת פעולות שייעשו בתקופה הקרובה להרחבת הפעילות, הרבה מעבר לזו הקיימת היום, עדי הגאולה האמיתית והשלימה והתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

ראש השנה לאילן עם העולים בבת ים

המונים עלו לציון יהושע בן נון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...