• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

300 אנשי עסקים מהצפון: רוצים משיח עכשיו!

תחת הכותרת 'ערב עם חב"ד' התכנסו בחיפה 300 אנשי עסקים מכל ערי הצפון לתכנית שיזמו תלמידי ישיבת חב"ד • שולי רנד, ארז לב ארי ודן שפירא הופיעו בחלק האמנותי שהוקדש למנהיגותו של הרבי שליט"א מלך המשיח • "ביחד נביא את המשיח"
300 אנשי עסקים מהצפון: רוצים משיח עכשיו! 300 אנשי עסקים מהצפון: רוצים משיח עכשיו! 300 אנשי עסקים מהצפון: רוצים משיח עכשיו!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מעמד מיוחד, יוקרתי ומרגש של 'ערב עם חב"ד' – נערך השבוע ל300 מבעלי החנויות והידידים מהפעילות השבועית של הבחורים מישיבת חב"ד הגדולה בצפת, באולמי "כינורות" המפוארים בחיפה.

הערב נפתח על ידי המנחה הרב יוסי דניאל משפיע בישיבה הגדולה.

נשאו דברים: ראש ישיבת חב"ד בצפת, הרב יוסף יצחק ווילישאנסקי.

הגה"ח הרב חיים שלמה דיסקין, רב העיר קריית אתא.

את המשא המרכזי נשא הרב זיו קצבי משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א לרמת השרון שריתק את הקהל.

בין הדברים הקהל צפה בסרטון מיוחד שהופק לערב זה ע"י מיטב המוחות המקשר בין תקופת מלחמת ששת הימים למבצע תפילין של ימינו.

החלק המוסיקלי של האירוע נפתח בהופעתו של האמן שולי רנד שניגן ניגוני חב"ד ברגש המיוחד לו שלצידו הצטרף היוצר ארז לב ארי והגיטריסט ברק גרוסברג שריגשו את הקהל בניגונים וסיפורים חסידיים.

זמן השיא של הערב היה תכנית דיאלוג משותף בין שחקן הקולנוע והתיאטרון דן שפירא למשפיע הרב אליעזר אשכנזי ששוחחו יחדיו על שליחותם המיוחדת של הבחורים ומשמעות השליחות והפצת המעיינות בחייו האישיים של כל אחד ואחד.

למסכת התודות הודו מארגני האירוע לכל העוזרים והמסייעים ובראשם חברת 'תכלת הפקות', הנהלת הישיבה בצפת, חברת צ'רדי וכל המסייעים בדבר. צילום גלריה: מענדי קורנט.

היום: התוועדות י' שבט המרכזית

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...