• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פעילות פורים עם התמימים מתות"ל באר שבע

התמימים 'חיילי בית דוד' יצאו בכל העוז לכבוש את העיר באר־שבע וסביבותיה, מגילות אסתר נשלפות, עלוני החג, המוזיקה המתנגנת מלווה את כל באי הדוכן לשמוע את קריאת המגילה. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.
פעילות פורים עם התמימים מתות"ל באר שבע
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פעילות פורים עם התמימים מתות"ל באר שבע

עם דמדומי ערב פורים, החלו לצאת תלמידי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד – באר־שבע אל ריכוזי המבצעים, קבוצה, קבוצה לכל יעד, זו ליישוב קרוב, וזו לבית אבות.

התמימים 'חיילי בית דוד' יצאו בכל העוז לכבוש את העיר באר־שבע וסביבותיה, מגילות אסתר נשלפות, עלוני החג, המוזיקה המתנגנת מלווה את כל באי הדוכן לשמוע את קריאת המגילה.

לאחר שעות  של פעילות והפצה, חזרו תלמידי הישיבה לישיבה, שברו את הצום, והתכוננו ליום המחרת – יום הפורים השמח והנעלה.

תפילת שחרית, והופה, כולם ללא יוצא מן הכלל, אלו במוניות ואלו ברגל מתפשטים בכל רחבי העיר, כובשים והופכים את העיר 'אתהפכא חשוכא לנהורא', המנגינה הנצחית, שמזמינה ומקדמת את כל באי הדוכנים, למרות שזה יום שישי, אנשים ישבו, האזינו ובכך קיימו את מצוות החג, התמימים פעלו וכבשו כל פינה בעיר, חנויות ומרכולים, תחנות דלק, דוכני ועמדות המרכז העסקים, בבתי חב"ד בסביבה, בדוכני הפורים ועוד.

מאות ואפשר אלפים אשר זכו לשמוע ולקיים את מצוות החג – מקרא מגילה, מתנות לאביונים, משלוח מנות, וכמובן שידלו התמימים את האנשים לשבת ולקיים את המצווה – משתה ושמחה כמו שכתוב "ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר", חשוב לציין אשר כל אדם אשר שמע וקיים את מצוות החג זכה לקבל את העלון השבועי -  החב"די - 'שיחת הגאולה' בצירוף עלון הסבר על חג חשוב שכזה.

בעז"ה, שעל ידי פעילות זו נזכה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש, בהתגלותו המיידית של הוד מעלת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בבית המקדש השלישי והמשולש, תיכף ומיד ממש, ממש!

 

עכשיו זועקים: רבי, תתגלה!!

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...