• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

אנחנו חייבים להצליח!

זה תלוי רק בך! תרומה בודדת שלך יכולה להביא את החלום הזה למציאות. ערן, אילנית ודרור מחכים לך! יש לנו הזדמנות פז של פעם בשבעים שנה לפרסם את הבשורה וזהות הגואל שליט"א בהיקף אדיר שכזה.
אנחנו חייבים להצליח!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

דלת הבית נסגרה באותה עוצמה בה נפתחה. ערן, מסעדן במקצועו, זרק את עצמו על הספה ושלף את הטלפון מכיס החולצה. רפרוף קל בהודעות הנכנסות הבהיר לו חגיגית שהעומס לא יגמר: המלצר הטרדן שפיטר ממשיך להציק בדרישות, הזכיין באחת מהיוקרתיות שבמסעדותיו מערער על סעיפים עיקריים בחוזה, שתי הודעות מספקים שטרם קיבלו את המגיע להם ועדכון מעורך הדין הפרטי על כך שהערעור שהגיש נדחה.

נעילת המסך לא הסירה את כובד העול מראשו, וערן חש צורך בכוס מיץ מרענן ומשב רוח קריר. על כיסא הנדנדה במרפסת נחה חבילת העיתון המנוי שהגיע הבוקר. באופן אוטומטי שלח יד לראות מה חדש בעולם, אולי כן קרה משהו טוב ביום האחרון. אולי יש משהו שיכול להוריד ממנו את עננת העומס.

גליון מרהיב ומרתק נשלף מהערימה המגולגלת,. גליון שבישר לערן על הזמן המיוחד בו הוא נמצא כעת, זמן בעל השלכות רבות משמעות על כל אנשי הדור שהוא ביניהם. גליון בשורה. בשורה על עולם חדש, טוב, נקי. עולם טהור וקדוש המראה ומשקף את אלוקים ב"הטבע", חלומי עד כדי עכשווי מתמיד. גאולה.

*

המפתח נשלף ממקומו מתחת להגה ואילנית יצאה מהרכב בשעטה. בעלה הגיע להחליפה בשמירה על הילדה בבית הרפואה אחרי יומיים טרופי שנה של סדרת בדיקות שקבעו אשפוז לפחות זמני, ואילנית ניצלה את ההפוגה למלא את המקרר בבית. תוך כדי הליכה מהירה אל עבר המכולת קיבלה צלצול מהבייביסיטר, שניסתה להסביר אך בקושי מתוך בליל הבכיות, שהגדול שלה הודיע שלא יכנס הביתה עד שאבא יחזור. לך תסביר לילד שאבא עסוק מידי בשביל הרצונות הלא מתאומים שלו, כי אחותו הקטנה סובלת מבעיה לא ברורה המדירה שינה מעיניהם.

היא זכרה ממש בקושי את הרשימה שערכה בטרם יצאה, וגם כשכבר הגיעה אל הקופה נוכחה לדעת שפספסה פריטים. את הקניה שילמה במזומן, חוסכת לעצמו ידיעה מיותרת שהאשראי כנראה חורג מהמסגרת. גם השקיות אותם סחבה לכיוון הרכב והרגישו כמו כבדות להכעיס לא גרמו למצב רוחה להשתפר, ודרשו ביציאה מהמכולת לעבור אל עגלת הקניות הקרובה.

מעמדת העיתונים על יד מאבטח הכניסה חייכו אליה זוג עיניים מאירות, זוהרות מפניו הקדושות של הדמות אותה היא כבר מכירה משלטי כבישי ישראל. זה שיביא את הרוגע לכולנו. רוגע רוחני, אלוקי, של חיים מלאי רוחניות. הוא זה שיביא את הבריאות לילדה, שיביא את הנחת מאחיה, וגם את הפלוס בבנק. הפנים כמו קראו לה לדפדף ולגלות. להתגלות. מלך המשיח.

*

מעמדתו הקבועה על רחוב הרואה ברמת גן קלט דרור שהיום יש כאן משהו מיוחד. הוא מחלק עיתונים כבר עשרים שנה. אלה מהעוברים ושבים החולפים על פניו ולוקחים לעצמם עיתון – תוחבים אותו לכיס או אחוז במרפק אל צלע וממשיכים בדרכם. אבל היום זה שונה. כולם, ללא יוצא מן הכלל, לאחר שהעיפו מבט בכותרת הראשית האטו את קצב הליכתם וחלקם אף נעצרו על המקום, בוחנים את שער העיתון בעיון.

מה מיוחד שם? מה גורם לכולם לעצור את שגרת יומם ולעיין בעיתון, המעניין ומושך בדיוק כמו אתמול אם לא פחות?

נראה שזה המוסף המצורף לעיתון. הכותרת הזועקת בראשו מכריזה על משהו חדש. קורץ ומאיר. זה לא עוד כתב עת חדשותי. יש פה בשורה של ממש.

היה כתוב שם על הדור שלנו, על המשיח, על הנבואה, על זהות הגואל וגם ובעיקר על תפקידנו בסיפור הזה. דרור אחז במוסף מרותק. ידע חדש התגלה לו עכשיו. ידע עצום ואדיר מסוגנן ברמה גבוהה ופשוטה כאחד שגרם לו להבנה, לפעולה, להכרזה-דרישה אוטומטית-אמיתית: "יחי המלך המשיח!"

*

שלושת המקרים הללו טרם אירעו. הם יכולים לקרות, ויקרו, ביום שישי הקרוב – ערב ראש השנה להתקשרות יו"ד שבט ה'תשפ"א.

עלון מלא וגדוש בבשורת הגאולה של משיח צדקנו הרבי שליט"א מלך המשיח, זהותו וסימניו, נבואותיו והוראותיו יגיע ל-1,000,000 בתי אב בכל רחבי ארה"ק ומחוצה לה. 16 עמודים מאירי עיניים של משיח, גאולה, בשורה. 

זה תלוי רק בך! תרומה בודדת שלך יכולה להביא את החלום הזה למציאות. ערן, אילנית ודרור מחכים לך! יש לנו הזדמנות פז של פעם בשבעים שנה לפרסם את הבשורה וזהות הגואל שליט"א בהיקף אדיר שכזה.

 

https://www.charidy.com/ushvat/69247

טיזר 7

טיזר 9

מקווה טהרה ראשון באתיופיה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...