• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

12 הפסוקים לשמירה הגנה והצלה לא רק לילדים

בל"ג בעומר תשל"ו הציע הרבי שליט"א מלך המשיח לחזור בע"פ על י"ב הפסוקים, הוא אמר "כולם". החל אמנם מילדים, אבל ההצעה היתה מופנית לכל היהודים. גב' בלינוב מקראון הייטס, מספרת על ניסים והוראות מהרבי שליט"א מלך המשיח קודש בקשר לפעילות.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

12 הפסוקים לשמירה הגנה והצלה || לא רק לילדים

בל"ג בעומר תשל"ו הציע הרבי שליט"א מלך המשיח לחזור בע"פ על י"ב הפסוקים, הוא אמר "כולם". החל אמנם מילדים, אבל ההצעה היתה מופנית לכל היהודים. גב' בלינוב תחי' מקראון הייטס, מספרת על ניסים והוראות מהרבי שליט"א מלך המשיח קודש בקשר לפעילות.

מספרת הגב' בלינוב מקראון הייטס:

"לפני מספר שנים, שמעתי אישה מספרת שבעלה הפסיד את מקום עבודתו אחרי 30 שנה, והיה בטוח שימצא במהירות עבודה, מאחר שיש לו הרבה נסיון בתחום בו עסק. אבל לא כך היה. משך שנתיים הוא מחפש עבודה ולא מוצא, וכבר נכנס מזה לדיכאון.

אחרי כשנתיים, אשתו (של המובטל) למדה את שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח מל"ג בעומר תשל"ו, והבינה שההוראה של הרבי לגבי הפסוקים זה לא רק לילדים אל לכולם, והיא החלה לחזור על הפסוקים מידי יום, ותוך שלושה שבועות מאז שהתחילה, בעלה מצא עבודה מקסימה. בהמשך, היה לה גם בן מאד חולה, וגם היה לו נס והבריא".

האישה הזו היא בין אלה שמוסרות שיעור קצר לנשים בשבת בבוקר אחרי התפילה, במרכז חב"ד העולמי, 770 בית משיח. גב' בלינוב ששמעה ממנה את הסיפור, קיבלה החלטה טובה לחזור על הפסוקים לפני כל שיעור, אחרי שחרית של שבת.

ההחלטה הבאה של הגב' בלינוב היתה להדפיס ולחלק את י"ב הפסוקים. 

"אחרי כמה ימים של פעילות הפצה של הפסוקים", היא מספרת, "הרבי שליט"א מלך המשיח בא אליי בחלום, תוך כדי הליכה בפרוזדור ליד חדרו (במקום שהיה מחלק דולרים), היו כמה אנשים ליד, לא הרבה, אני זוכרת את אחותי, ומחכים לרבי שליט"א מלך המשיח.ואז הוא הופיע, עצר על ידי, הוא הניף ידיים ידיים לעומתי לעומת בחיוך ענקי, ואומר לי "איזה זכות". אחרי החלום הזה, התחלתי לחלק הרבה הרבה יותר".

"כחודשיים לאחר מכן, שוב הופיע לי הרבי שליט"א מלך המשיח בחלום, וסיפרתי לו שחילקתי הרבה, והוא אמר לעודד אחרים גם לחלק".

שהתחיל מצב הקורונה, ואי אפשר היה לחלק כמקודם, שאלתי מה המסר, והרבי שליט"א מלך המשיח ענה לי באגרות קודש "חת"ת, והפצת המעיינות חוצה". שאלתי "איך אנחנו יכולות לעשות מבצעים, אנחנו הרי בבית", והבנתי שאני צריכה להפיץ את זה ברשתות החברתיות.

"שנה שעברה חליתי בקורונה". מספרת גב' בלינוב. "קיבלתי את זה קשה, והיה לי נס גדול בזכות אמירת התניא ו-י"ב הפסוקים. והיה לי נס גדול. ביקשתי מהמשפיעה שלי שתכתוב בשבילי לרבי שליט"א מלך המשיח. התשובה התקבלה בספר אגרות קודש באנגלית, שם הרבי מברך "להמשיך את עבודתו בקודש" באופן של crown of succsess בתרגום מאנגלית "כתר של הצלחה". דיברתי עם המשפיעה שלי על הביטוי המיוחד והנדיר שמופיע שם, בחיבור של המילה "כתר" עם המילה "הצלחה". והגענו למסקנה שהכוונה היא, שהפצת הפסוקים גם למבוגרים זה יביא הצלחה ויסיר את הקורונה. (מלשון כתר והכתרה באנגלית)

ועוד הרבה יותר מזה – אמרתי לה - זה יביא ויגלה כתר הרבי שליט"א מלך המשיח.

psukim

יחי המלך המשיח! לִפְנֵיכֶם שְׁנֵים-עָשָׂר פְּסוּקִים וּמַאַמְרֵי חֲכָמֵינוּ זִכְרוֹנָם-לִבְרָכָה, שֶׁנִבְחֲרוּ עַל-יְדֵי הָרַבִּי שליט"א מִלְּיוּבַּאוִויטְשׁ מלך המשיח. הָרַבִּי בִּקֵּשׁ שֶׁכָּל יֶלֶד יְהוּדִי יְשַׁנֵּן פְּסוּקִים אֵלֶּה בְּעַל-פֶּה וְיַחֲזוֹר עֲלֵיהֶם בְּכָל עֵת. עַל-יְדֵי אֲמִירַת הַפְּסוּקִים אָנוּ גַּם מְמַהֲרִים אֶת בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ וְאֶת הַגְּאֻלָּה הָאֲמִתִּית וְהַשְּׁלֵמָה:

תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב.

שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אֲ-דֹנָי אֱ-לֹהֵינוּ אֲ-דֹנָי אֶחָד.

בְּכָל דּוֹר וָדוֹר חַיָּב אָדָם לִרְאוֹת אֶת עַצְמוֹ כְּאִלּוּ הוּא יָצָא מִמִּצְרַיִם.

כָּל יִשְׂרָאֵל יֵשׁ לָהֶם חֵלֶק לְעוֹלָם הַבָּא, שֶׁנֶּאֱמַר: וְעַמֵּךְ כֻּלָּם צַדִּיקִים לְעוֹלָם יִירְשׁוּ אָרֶץ, נֵצֶר מַטָּעַי מַעֲשֵׂה יָדַי לְהִתְפָּאֵר.

כִּי קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר מְאֹד בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ לַעֲשׂוֹתוֹ.

וְהִנֵּה ה' נִצָּב עָלָיו וּמְלֹא כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדוֹ וּמַבִּיט עָלָיו וּבוֹחֵן כְּלָיוֹת וָלֵב, אִם עוֹבְדוֹ כָּרָאוּי.

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱ-לֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ.

וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ.

יָגַעְתִּי וְלֹא מָצָאתִי – אַל תַּאֲמִין, לֹא יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי – אַל תַּאֲמִין, יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי – תַּאֲמִין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ – רַבִּי עֲקִיבָא אוֹמֵר, זֶה כְּלָל גָּדוֹל בַּתּוֹרָה.

וְזֶה כָּל הָאָדָם וְתַכְלִית בְּרִיאָתוֹ וּבְרִיאַת כָּל הָעוֹלָמוֹת, עֶלְיוֹנִים וְתַחְתּוֹנִים, לִהְיוֹת לוֹ יִתְבָּרֵךְ דִּירָה בְּתַחְתּוֹנִים.

יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעוֹשָׂיו, פֵּרוּשׁ שֶׁכָּל מִי שֶׁהוּא מִזֶּרַע יִשְׂרָאֵל יֵשׁ לוֹ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת ה', אֲשֶׁר שָׂשׂ וְשָׂמֵחַ בְּדִירָתוֹ בְּתַחְתּוֹנִים.

יְחִי אֲדוֹנֵנוּ מוֹרֵנוּ וְרַבֵּינוּ מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ לְעוֹלָם וָעֶד

ה' טבת - תות"ל באר שבע

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...