• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ה' טבת - תות"ל באר שבע

לרגל החג של הדור השביעי תלמידי התמימים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע יחד עם יו"ר מוסדות הישיבה ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, הרה"ח הרב ירמיהו קאליפא שיחי' אירגנו התוועדות חסידים רבתית עם משפיע הישיבה הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי'. גלריה ודיווח בכתבה המלאה
ה' טבת - תות"ל באר שבע ה' טבת - תות"ל באר שבע ה' טבת - תות"ל באר שבע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ה' טבת - תות"ל באר שבע

 תות"ל באר שבע: "דידן נצח" נחוג בהיכל הישיבה בשמחה רבה.

לרגל החג של הדור השביעי תלמידי התמימים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע יחד עם יו"ר מוסדות הישיבה ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, הרה"ח הרב ירמיהו קאליפא שיחי' אירגנו התוועדות חסידים רבתית עם משפיע הישיבה הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי'/

 ה' טבת – דידן נצח – החג של הרבי שליט"א מלך המשיח נחוג בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע בשמחה רבה. תלמידי התמימים יחד עם רבים מאנ"ש תשובי באר שבע והסביבה.

עם הקהל הרב אשר מילא את היכל הישיבה עד אפס מקום,ההתוועד המשפיע-ראשי של הישיבה – הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי', אשר בחיות המיוחדת לו סחף את הקהל בהתעוררות רבה בחיזוק ההתקשרות אל הרבי שליט"א מלך המשיח, בקיום הוראותיו, לימוד תורתו והליכה בדרכיו עד השעות הקטנות של הלילה.

במהלך האירוע התקיים במקום, ע"פ הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, יריד ספרים ענק אשר רבים מהתמימים ואנ"ש קנו ממנו ורוקנו לגמרי את מדפי המכירות.

נתניה: רבבות חוגגים חנוכה של גאולה

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...