• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הצלחה אדירה לכינוס השלוחים בכפר חב"ד

הצלחה למעלה מהמשוער בכינוס השלוחים ב770 - כפר חב"ד באופן שלמעלה מהמשוער, במצב שכזה, התכנסו ובאו כ80 שלוחים מארץ הקודש לכינוס מיוחד בשטח פתוח בכפר חב"ד ע"פ כללי הבריאות. דיווח, גלריה וקליפ סיכום מאת יוזם הכינוס כבר שנים רבות, הרב ליאור מלכה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הצלחה אדירה לכינוס השלוחים בכפר חב"ד

הצלחה למעלה מהמשוער בכינוס השלוחים ב770 - כפר חב"ד באופן שלמעלה מהמשוער, במצב שכזה, התכנסו ובאו כ80 שלוחים מארץ הקודש לכינוס מיוחד בשטח פתוח בכפר חב"ד ע"פ כללי הבריאות.דיווח, גלריה, וקליפ סיכום מאת יוזם הכינוס כבר שנים רבות, הרב ליאור מלכה.

הרב ליאור מלכה

Picture1

הכינוס החל ב5 אחה"צ בבנין 770 עם פ"נ כללי נוגע מאוד של השלוחים להתגלות המשלח, הרבי שליט"א לפעול את הגאולה מיד ממש. במקום קבלו תשורה נאה ומושקעת. בהמשך, התחבר הכינוס לשידור הישיר של הכינוס העולמי ב770.

יש לציין כי השנה הכינוס נערך בטוב טעם עם בנקעט וסעודה חגיגית, בריקודים וברוב שירה ע"י השליח הרב ליאור מימון מלכה - יוזם ומארגן כינוסי השלוחים בארץ (זו השנה ה12!) - אשר זכה למספר מענות מפורשות מהרבי לכינוס השלוחים. הרב ליאור הדגיש את חשיבות ההתבטלות וההתאחדות עם עם המשלח - הרבי שליט"א הדורש מאיתנו (תולדות, נ"ב) לגלות בתוכנו את העצם של עצם הנשמה 'מצאתי דוד עבדי' אשר בכך הרבי חודר ומתגלה בכל שליח ואז מתעלים ל'שלוחו של אדם כמותו' ומימלא ההצלחה באה באופן של אין סוף.

מנחה הכינוס ר' אברהם בן שמעון ריתק את כל השלוחים עם פאנל שלוחים. הרב מנחם כהן מרבני מכון הלכה חב"ד - התכבד בפתיחה ב'דבר מלכות' וענייני הלכה לשלוחים. ר' דורון אורן ור' מיכאל קדלבורג הבהירו את החשיבות לקירוב הצעירים. ר' שניאור זלמן אוריאן גילה פן חדש במבצע תפילין, הרב שמואל גרומך תיאר את מבצע ביקורי בית. הרב ירון צבי סיפר על מופת בריאותי עצום וזכה לתשואות שירה של על "על ניסך....".

בסוף הכינוס היתה הגרלת מענקים ואמצעי עזר לשליחות. השלוחים סיכמו החלטות טובות להגברת השלחות ויצאו שוב - בריקוד סוער, מלא באמונה לקבלת הרבי מלך המשיח בשמחה וטוב לבב!

כינוס השלוחים בתות"ל באר שבע

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...