• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כינוס השלוחים בתות"ל באר שבע

כמידי שנה, לרגל כינוס השלוחים, גם בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, נערך באנקעט מפואר וחגיגי הן בגשמיות והן ברוחניות, על מנת שהתמימים יתחזקו וימשיכו ביתר שאת ועוז בשליחות היחידה שנותרה – קבלת פני משיח צדקנו – הרבי שליט"א. גלריה ודיווח בכתבה המלאה
כינוס השלוחים בתות"ל באר שבע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

 

תות"ל באר שבע: כינוס השלוחים בישיבה || פוקחים את העיניים.

כמידי שנה, לרגל כינוס השלוחים, גם בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, נערך באנקעט מפואר וחגיגי הן בגשמיות והן ברוחניות, על מנת שהתמימים יתחזקו וימשיכו ביתר שאת ועוז בשליחות היחידה שנותרה – קבלת פני משיח צדקנו – הרבי שליט"א.

עם צאת השבת – קודש עמלו תלמידי התמימים דישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, להסבת זאל הלימודים לאולם אירועים מפואר, עמל רב השקיעו התמימים בסידור ואירגון המקום.

בשעה היעודה, נפתחו השערים, וסעודת מלווה מלכה חגיגית נערכה, בעוד המסובים נהנים ממטעמי הסעודה פתח המנחה הת' ישראל פרקש שיחי' את הבאנקעט בהזמינו לדוכן הנואמים את הת' שמואל משה שיחי' מלכה שיתכבד להזמין את הוד כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א להשתתף בכינוס, מיד לאחר מכן נקרא ע"י כל הקהל יחד פרקו האישי של הרבי שליט"א מלך המשיח כאשר מיד בסיומו פתח קהל התמימים באופן ספונטני בריקוד לקול מנגינת פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח. ל"פותחין בדבר מלכות" הוזמן הת' משה יהודה הכהן רייכמן שיחי' שהסביר בטוב טעם את שיחת ה'דבר מלכות' לש"פ חיי שרה. על המסכים מוקרן וידיאו מיוחד מהרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר מייסד הישיבה והשליח לעיר הרה"ח ר' ירמיהו קאליפא שיחי' עובר בחלוקת הדולרים והרבי שליט"א מלך המשיח מטיל עליו את השליחות לבאר שבע.

הכינוס עומד בסימן "פוקחים את העיניים" ולשם כך מוזמן הת' דויד חיון שיחי' להסביר בטוב טעם את ענין פקיחת העיניים ולעבור למצב של גאולה ע"פ שיחותיו הק'.

מי שעמד שנים רבות לימין הישיבה בבאר שבע ואף שימש כחבר ההנהלה הוא השליח הרה"ח הרב זמרוני ציק. שמתוך מסכי הוידיאו מעלה על נס את מעלתם של התמימים במלחמת חיילי בית דוד וקבלת פני משיח צדקנו, בהמשך לדבריו של הרב זמרוני עולה משפיע בישיבה ושליח בשכונה בעיר הרב יגאל לוטקין שיחי' שמסביר בטוב טעם לתמימים שתפקידנו להכין את העולם בכל מצב שיידרש – לא משנה איפה ניהיה איך נימצא – תמיד נעסוק בשליחות הרבי שליט"א מלך המשיח מתוך דגש עיקרי על הפצת בשורת הגאולה וזהות הגואל.

מי שחותם את החלק הרשמי של הכינוס הוא מייסד הישיבה, יו"ר המוסדות בבאר שבע ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר, הרה"ח הרב ירמיהו קאליפא שיחי' שזה לו פעם ראשונה מזה 35 שנה (!!) שאינו נוכח בגופו בכינוס השלוחים העולמי ב770 העקבות המצב. בשפתו המיוחדת מסביר הרב קאליפא שרק בזכות זה שהתמימים לומדים ושומרים על הסדרים מתוך הקפדה יתרה, ניראת הברכה בעניינים הגשמיים באופן גלוי וכל הדלתות נפתחות, הרב קאליפא מעורר את התמימים להמשיך להקפיד של שמירת הסדרים הן בזמנים והן בלימודים מוך הקפדה יתרה, בנוסף להפצת בשורת הגאולה והכנת העיר באר שבע לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר הוא מדגש שוב שזה תלוי בזה.

בתום החלק הרשמי פוצחים התמימים בשירה וריקודים לזירוז התגלותו המיידית ומיד לאחר מכן מתיישבים להתוועדות עד אור הבוקר עם משפיעי ורבני הישיבה, הרה"ח אליהו סנגאווי שי', הרה"ח אהרן קופצ'יק שי' והרה"ח יגאל לוטקין שי'.

תמונת כנס השלוחים, שנת פלאות אראנו

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...