• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מבצע ענק לפרסום זהותו של הגואל

מבצע ענק לפרסום זהותו של הגואל נשיא הדור, בארגון 'משיח קמפיין', לזכות נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי הרב הראשי למדינת מולדובה ובירתה קישינב. מראשוני מפיצי זהותו של משיח צדקנו.
מבצע ענק לפרסום זהותו של הגואל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מבצע ענק לפרסום זהותו של הגואל נשיא הדור, בארגון 'משיח קמפיין', לזכות נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי הרב הראשי למדינת מולדובה ובירתה קישינב. מראשוני מפיצי זהותו של משיח צדקנו.


הפקה מיוחד נוספת מצטרפת למגוון הפקות מבית הארגון 'משיח קמפיין' לזכות השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי הרב הראשי למדינת מולדובה ובירתה קישינב. מראשוני מפיצי זהותו של משיח צדקנו. עיתון 'משיח היום', בדבר אמונת עם ישראל בכל הדורות, בהתגלותו של מלך המשיח, לפי צורת ואופן פרסום משיח ובשורת הגאולה בידי השליח הרב זלמן אבעלסקי על פי פירוש המשניות לרמב"ם, שכל הדור ואנשי הדור נבראו בשביל לשמש את נשיא הדור המשיח שבדור.

מני שנות היו"דים, מפיץ השליח 'איש החינוך' הגה"ח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, את הנלמד מהמאמר הראשון של הרבי שליט"א מלך המשיח  "באתי לגני", ועל זהותו של הרבי כמשיח צדקנו שליט"א , הבא לגאול את עם ישראל, מני אז עשרות בשנים במגוון הרצאות שיעורים וסמינרים מפיץ השליח נושא זה באופן חד ברור ורוהט, מני אז תכתובות עם גדולי עולם ורבנים ראשיים עורך תדיר השליח הרב זלמן הכהן אבעלסקי בדבר היות הרבי "יחיד בדור", ומקורות על פי התורה על זהותו כמלך המשיח, ממדרשי חז"ל והתלמוד.

עיתון משיח היום, בדבר אמונת עם ישראל בכל הדורות, בהתגלותו של מלך המשיח, הופיע עלון מיוחד, על בסיס המכתבים שנשלחו לרבנים ראשי ישיבות ויהודים רבים נוספים, על פי פירוש המשניות לרמב"ם, שכל הדור ואנשי הדור נבראו בשביל לשמש את נשיא הדור המשיח שבדור.

הפקת העלון המיוחד 'משיח היום' נערך בסמיכות ליום היראצייט של השליח הגה"ח הרב זלמן הכהן אבעלסקי הרב הראשי למולדובה, ושליחויות רבות נוספות. לקראת יום היארצייט בכ"ט סיון.

בנוסף לזה ממשיכים בארגון משיח קמפיין לשגר מכתבים על אודות היותו הרבי מלך המשיח שליט"א לפי מקורות תורתנו הקדושה תורת חיים, כפי שמסביר בטוב טעם השליח והרב הראשי למולדובה הרב זלמן הכהן אבעלסקי הרב הראשי למולדובה וראשון השלוחים לחבר העמים לרבנים ואישי ציבור ועוד.

נוסף לזאת מופקים בידי משיח קמפיין שלטי ענק לפרסום בשורת הגאולה והגואל וקבלת המלכות על ידי העם, בארגון 'משיח קמפיין', לזכות השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, מראשוני מפיצי זהות משיח צדקנו, שליח רבותינו נשיאנו, השליח והרב הראשי למולדובה, חבר הנהלת צעירי אגודת חב"ד, וממייסדי וחבר הנהלת רשת אוהלי יוסף יצחק – חב"ד ליובאוויטש.

שלטי ענק עם מגוון משפטי פרסום 'מעשים טובים משיח מביאים' 'משיח כאן ועכשיו' 'קבלת מלכותו של מלך המשיח שליט"א ' ועוד, תוך הדגש של מעשה טוב, המכריע את הכף לגאולת עולמים.

משיח קמפיין ממשיך ומסייע וניתן להזמין שלטים בכל השפות.
להזמנות בדוא"ל: moshiach.campain@gmail.com

WhatsApp Image 2020-07-02 at 13.10.20WhatsApp Image 2020-07-02 at 13.10.21 (1)WhatsApp Image 2020-07-02 at 13.10.21WhatsApp Image 2020-07-02 at 13.10.22

הרב חיון אילן : חיפש תפילה – מצא ברכה

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...