• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

סיכום: עצרת גאולה ומשיח עולמית

עם פרוץ משבר הקורונה חשבו במשרדי האגודה למען הגאולה כיצד יהיה ניתן לערוך את העצרת השנתית וכיצד יהיה ניתן להפיץ את בשורת הגאולה גם בימים שכאלה. ידועה דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא הטכנולוגיה והשימוש בה להבאת הגאולה האמיתית והשלמה, הוחלט במשרדי האגודה למען הגאולה כי יקיימו שידור טלוויזיוני עולמי ישיר אותו ישדרו מאולפן חדשות מיוחד בו תערך התכנית המיוחדת עם רבנים חשובים ואמנים • לכתבת סיום כנסו.
סיכום: עצרת גאולה ומשיח עולמית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כמידי שנה עורכת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה עצרת גאולה ומשיח ארצית לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, העצרת בד"כ מתקיימת בסמיכות או בחג הגאולה ג' בתמוז בו אנ"ש והתמימים מתחזקים יותר ויותר בנצחיות חייו של הרבי שליט"א מלך המשיח ויוצאים בהחלטות איך להכין ולהפוך את העולם כהכנה להתגלות המושלמת.

עם פרוץ משבר הקורונה חשבו במשרדי האגודה למען הגאולה כיצד יהיה ניתן לערוך את העצרת השנתית וכיצד יהיה ניתן להפיץ את בשורת הגאולה גם בימים שכאלה.

ידועה דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא הטכנולוגיה והשימוש בה להבאת הגאולה האמיתית והשלמה, הוחלט במשרדי האגודה למען הגאולה כי יקיימו שידור טלוויזיוני עולמי ישיר אותו ישדרו מאולפן חדשות מיוחד בו תערך התכנית המיוחדת עם רבנים חשובים ואמנים.

עצרת גאולה ומשיח

ואכן ביום חמישי ג' בתמוז החל השידור החי, הרב יוסף יצחק לידר משפיע בכפר חב"ד החל להקריא בחיות מחודשת את פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח בתהלים – פרק קי"ט, הפרק היה מעט ארוך אך הצופים נשארו מרותקים ואמרו מילה במילה את הפרק. לאחר סיום הפרק אמר הרב לידר בחיות האופיינית לו את הכרזת הקודש "יחי אדוננו".

לאחר מכן הופיע ר' ישראל בש ותזמורתו בשירת יחי אדוננו ובשירי גאולה ומשיח.

הרב יפתח לוזיה מנחה התכנית פתח את האירוע והסביר על מעלת היום, ועל חג הגאולה ג' בתמוז, לא לפני שהוא מזמין את הרב נועם הרפז לפתוח בדבר מלכות.

הרב נועם הרפז משפיע בישיבת המלך המשיח בירושלים פתח בדבר מלכות וקישר את מאורעות הזמן עם תורת החסידות והקורונה, הרב נועם הוסיף במעלת ההשגחה הפרטית וחיבר אותה בטוב טעם לחג הגאולה ג' בתמוז, הרב נועם הוסיף כי ביום ג' בתמוז על כל אחד יש להוסיף באמונה ובביטחון שאכן הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים והנה הוא בא.

על המסך עולה כעת וידיאו של הרבי שליט"א מלך המשיח עם קטעים מוקלטים בהם מדבר הרבי שליט"א על חייו הנצחיים ועל הניסון הבן הנאמן המחפש את אביו בכל דרך אפשרית.

ישראליק בש ותזמורתו עולים על המסך עם מספר ניגוני חב"ד בהם צמאה לך נפשי.

ארץ ישראל לא למכירה!

על המסך עולים מספר קטעי ווידאו בעניין שלימות הארץ ועל תכנית המאה המסוכנת, ומביאים את דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח על מסירת חלקים מארץ ישראל רח"ל.

לאחר מכן עולה לתכנית יו"ר מועצת יש"ע ובקעת הירדן מר דוד אלחייני ומדבר בלהט נגד תכנית המאה המסוכנת על חלוקת ארץ ישראל, כן לריבונות אך לא לחלוקת ארץ ישראל, ומתפלא איך יתכן שישראל מודה ומסכימה לתת מדינה פלסטינית לערבים ומוסיף כי אין לתת סנטימטר משטחה של ארץ ישראל לאיש.

עוד אתנחתא קלה במספר ניגוני חב"ד עם התזמורת הנפלאה והתכנית ממשיכה.

כיודע, חב"ד נמצאים בכל מקום וגם בפסטיבלים. מנחה התכנית הרב יפתח לוזיה מזמין את הרב מיכאל קדלבורג מנהל בית חב"ד בפסטיבלים שמספר על אופיו של הבית חב"ד המיוחד הזה גם במקומות חשוכים ומבודדים. הרב מיכאל סיפר מספר סיפורי ניסים ומופתים מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש שהתרחשו בבית חב"ד.

מגוש קטיף לרבי שליט"א מלך המשיח

ואחרון הנאומים היה הזמר והיוצר אריאל זילבר שחשף בפעם הראשונה את סיפור חייו האישי כיצד חולל את המהפך בחייו, מהפינוי בגוש קטיף ועד לרבי שליט"א מלך המשיח. לאחר הסיפור שר אריאל את שירו החדש "גאולה".

בסוף התכנית הופיעו על המסך קטעי וידיאו של הרבי שליט"א מלך המשיח מעודד עם שירת ברוך הבא מלך המשיח.

השידור עלה במספר אתרי חב"ד וברשתות החברתיות, נכון להיום מספר הנחשפים לשידור החי ולשידור החוזר הגיעו לכ-30000 אלף צפיות. האגודה למען הגאולה מסכמת בסיפוק את האירוע אך לא מרפים עד ההתגלות המושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש!

כנס התמימים העולמי ג' תמוז תש"פ

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...