• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מפתח העיר עפולה נמסר ב770

הרב אמיר הלוי שליח מרכז חב"ד עפולה אתחלתא גאולה, מסר לרבי שליט"א מלך המשיח את מפתח העיר עפולה שקיבל מראש העיר מר אבי אלקבץ. דיווח ותמונות בכתבה המלאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מפתח העיר עפולה נמסר לרבי שליט"א מלך המשיח ב770

הרב אמיר הלוי שליח מרכז חב"ד עפולה אתחלתא גאולה, מסר לרבי שליט"א מלך המשיח את מפתח העיר עפולה שקיבל מראש העיר מר אבי אלקבץ. 

מפתח זה מצטרף למפתח העיר רעננה שקיבל הרבי שליט"א מלך המשיח השבע, (כינוס השלוחים תש"פ).

למפתח צורף שלט מתכת בחתימת ראש העיר מר אבל אלקבץ, ושם נחקקה בקשת תושבי העיר שמוסרים את הבעלות על העיר לרבי שליט"א מלך המשיח:

"על מנת לפתוח בו את הדלתות לעניני טוב וקדושץ ארץ ישראל, חיזוק הצביון היהודי, ולשמירה והגנה על העיר ותושביה, ולנעול שעריה מכל השפעות בלתי רצויות,  להצלחת כל תושבי העיר בגשמיות ורוחניות, ולקירוב הגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומיד ממ"ש, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

צלם סטילס: אברהם משה אורן

בכל שנה בברוקלין, ניו יורק מתכנסים אלפי שליחי הרבי מליובאוויטש האהובים מרחבי העולם למשך מס' ימים על מנת לחזק את ההתקשרות לשולחם ולתכנן מגוון יוזמות על מנת לקרב את הגאולה. כידוע בכינוס זה משתתפים מגוון אנשי מפתח ונציגי שלטון מהארץ ומהעולם כשמדי שנה מצטרפים עוד ועוד שליחים למעגל השליחות העולמית המאגד בתוכו יותר מ-5000 שלוחים ברחבי העולם.

לאות הוקרה על פועלם רב השנים גם בעיר עפולה ובעולם בכלל יזם ראש העיר עפולה מר אבי אלקבץ מחווה יוצאת דופן, בשיתוף עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח אמיר הלוי רב מרכז חב"ד אתחלתא, הוחלט למסור את "מפתח העיר עפולה" לרשות הרבי מליובאוויטש במהלך כינוס שליחי חב"ד העולמי תש"פ.

 קצת על "מפתח העיר"
מפתח העיר הינו מפתח הניתן על ידי ראשי ערים כאות כבוד לאנשים הראויים לכך. שליחי חב"ד מעשרות ערים בעולם ובארץ הגישו לרבי את מפתחות עירם מטעם ראשי העיר ומפתחות של בתי חב"ד ומוסדות. עצם פעולת מסירת המפתח לרבי יש בה לדבריו ערך רוחני עצום וחשוב עבור העיר ותושביה ושבין היתר יש בכך כדי לפעול ולעודד שמירה על שלימות הארץ, התורה והעם, כמובן גם ברכת הצלחה.

הרבי אף התבטא בעניין: "אם המפתח בידי, ביכולתי לפתוח גם את הלב היהודי, ואת לב האוכלוסייה בכלל."

כעת לאחר שהעיר עפולה הכפילה ואף שילשה את גודלה, ואת מספר תושביה בתנופה אדירה, הוחלט ע"י ראש העיר הנוכחי לבצע את המהלך פעם נוספת כפי ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח באופן של "כפליים לתושייה" על מנת להוסיף ברכה והצלחה לתושבי העיר וקברניטיה.

מספר הרב הלוי , ב"ה בכל שנה אני זוכה לבקר בחצר הרבי בכינוס השליחים העולמי על מנת לשאוב כוחות חדשים למשך השנה כולה, בכל ביקור כזה מצטרפים אלי גם קבוצה מתושבי עפולה הבאים להתברך. הפעם אנו זוכים להיות שליחים נאמנים של ראש העיר ותושביה על מנת לקיים פעולה מבורכת שיש בכוחה להוסיף ברכה והצלחה לכל תושבי העיר ולחיזוק ההגנה הרוחנית מפני השפעות בלתי רצויות. תודתנו על כך מקרב לב בשם חסידי חב"ד ותושבי העיר"

מפתח העיר עפולה
מפתח העיר עפולה
הרב אמיר הלוי וראש העיר עפולה
הרב אמיר הלוי וראש העיר עפולה

כ' חשון בתות"ל באר שבע

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...