• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כ' חשון בתות"ל באר שבע

בשעות הערב של כ' חשון, מילאו את היכל ישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, עשרות מהמקורבים של הישיבה ואנ"ש באר שבע, שישבו עד השעות הקטנות של הלילה בהתוועדות חסידית, כפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח. דיווח וגלריה בכתבה המלאה
כ' חשון בתות"ל באר שבע כ' חשון בתות"ל באר שבע כ' חשון בתות"ל באר שבע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תות"ל באר שבע: עשרות קיימו את הוראת המשיח.

בשעות הערב של כ' חשון, מילאו את היכל ישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, עשרות מהמקורבים של הישיבה ואנ"ש באר שבע, שישבו עד השעות הקטנות של הלילה בהתוועדות חסידית, כפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.

לקראת ערב, עמלו תלמידי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, על הכנת היכל הישיבה להכלת עשרות מתושבי העיר – העומדים בקשר רציף עם תלמידי הישיבה – ואנ"ש מקהילת חב"ד באר שבע, להתוועדות חסידית שהופקה על הצד הטוב ביותר ע"י תלמידי הישיבה.

השולחנות התמלאו עד אפס מקום מהמקורבים, אנ"ש שהגיעו לקיים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח להיכנס לישיבת "תומכי תמימים" לרגל יום הולדת מייסד הישיבה כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע.

באופן חסידי ואוהב, הסתובב שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומייסד הישיבה – הרה"ח ר' ירמיהו קאליפא שיחי', בין השולחנות העמוסים וזיכה את המקורבים, התמימים ואנ"ש באמירת "לחיים" במשקה המשמח, וכן התוועד עם הקהל בחיות האופינית לו.

עם הקהל התוועדו רבני ומשפיעי הישיבה וכן שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח מהעיר ומהאזור: הרב מאיר קרצ'בסקי שיחי' שליח ומנהל "בית משיח" בבאר שבע, הרב מנחם פלמן שיחי' שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לישוב עומר, הרב ד"ר חנוך מידובניק שיחי'. לאחר החלק הרשמי התיישבו התמימים להתוועדות עד אור הבוקר עם צוות הישיבה ובראשם:

המנהל רוחני והמשגיח ראשי – הרה"ח ר' צבי הלוי סגל שיחי'

עד השעות הקטנות של הלילה.

הרב שמעון ויצהנדלר: חובה בכל בית - 'משיח עכשיו'

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...