• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

אזהרה! תוכן שיווקי (ונא להפיץ!)

היום מלאו חודשיים ימים לפטירתו של המשפיע הרה"ח חיים-לוי-יצחק גינזבורג. חסיד שבאמת אפשר לכתוב עליו ה"בלתי-נשכח" ללא מליצות. הרי גם מי שהכירו פנים מכפר חב"ד או היה תלמידו בישיבת ראשל"צ לא יכל שלא לשים לב לאמת הפנימית שלו.
אזהרה! תוכן שיווקי (ונא להפיץ!)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

היום מלאו חודשיים ימים לפטירתו של המשפיע הרה"ח חיים-לוי-יצחק גינזבורג. חסיד שבאמת אפשר לכתוב עליו ה"בלתי-נשכח" ללא מליצות. הרי גם מי שהכירו פנים מכפר חב"ד או היה תלמידו בישיבת ראשל"צ לא יכל שלא לשים לב לאמת הפנימית שלו.

מי שלא תושב הכפר או לא למד אצלו באופן פורמלי, יכל להנות מעשרות שיעוריו השבועיים בכל רחבי הארץ ממש. מי שלא זכה להשתתף בשיעוריו, ודאי יצא לו להשתתף בהתוועדות שלו, אשר סבב בכל רחבי ארץ הקודש לארכה ולרחבה ובכל יומא דפגרא היה מתוועד כדבעי למהווי.

כל אחד היה יכול לראות אותו במשך כל חודש תשרי ב770, לא מפספס אף רגע עם הרבי מלך המשיח שליט"א, גם בגילו המתקדם ו/או מצבו המשפחתי או הבריאותי. ומי שלא זכה להכירו באף אחת מהדרכים הנ"ל, בודאי התבשם ממאמריו הנפלאים והספוגים התקשרות איתנה, בריאה ושמחה אשר השפריצו חיות על כל סביבתם כפשוטו ממש.

הרב גינזבורג הינו חסיד חי, אשר החיה את סביבתו הקרובה והרחוקה בכל עת ובכל זמן. במהלך חייו דלה והשקה מתורת הרבי מלך המשיח שליט"א לאלפי אם לא רבבות אנשים נשים וטף, והיה אחד מגדולי המקושרים ויתירה מכך המקשרים ומסבירים ומביאים את תורת ההתקשרות לדור הבא ובפרט מתוך תורתו של הרבי עצמו, בכך המשיך את דרכו של משפיעו המפורסם איש מסירות הנפש וכו' הרה"ח ר' מענדל פוטערפאס.

כמה חסרה לנו דמותו של הרב גינזבורג בימים אלה. או שמא נגיד כמה חסרה לנו דמותו של הרב גינזבורג דוקא בימים אלה, כאשר השקר, ה'מייק-אפ' ואחיזת העיניים אוחזים בכל העם ממש. מעצבי דעת קהל קובעים דעת תורה, החרדים ביותר מתרבים פתאום עד להתפקע, ושוב, ושוב ריבונו-של-עולם, ושוב חב"ד לא מתערבת בפוליטיקה.

לפתע הדור שהתריעו בנו שאינו 'כלי' לקבלת כל מיני אידיאות נעלות, ו"אפילו עלון הסברה פשוט לא יכולים לחלק בדור הזה", טוענים אלו שלא טרחו לחלק כלום גם בדור הקודם. כל מיני דמויות יוצאות מהאפסון ולאחר ניעור קל ביותר הן יודעות להסביר בדיוק הכל על הכל, למרות שכמעט תמיד הם פספסו הכל, או בדיוק לא היו במקום הנכון בזמן הנכון. או סתם לא היה להם חשק או כח והם מצאו דברים חשובים להתעסק בהם.

ברגעים כאלה – שלצערנו מתארכים – עולה דמותו של הרב גינזבורג (כמו גם חסידי אמת נוספים ורבים ב"ה. הערת המערכת), הוא עם החיוך הרחב, עם הביישנות וה'ביטול', שהיה מנצל כל הליכה, שיחה או פגישה לחלק משהו, לומר משהו, לדרוש משהו או לפחות להציע משהו. משהו של אמת. משהו שקשור למעלה ואינו יכול ליפול למטה! לכל אחד ואחת למגדול ועד קטן!

בימים אלה יש לנו אפשרות להכניס מהאמת הזאת, מהשמחה וההשקעה הזאת, מההתקשרות הזאת גם אל הבית שלנו הפרטי והאישי, ומשם בעזרת ה' גם אל מוחנו וליבנו. שלנו וגם של בני ביתנו למגדול ועד קטן. ומרובה מידה טובה וכו'.

אחד הספרים הראשונים, והמקיפים ביותר שכתב הרב גינזבורג הינו סדרת הספרים "משיח עכשיו", ספרים שיצאו לאור לערך לפני כ25 שנים והם מלאים במאמרי השקפה והגות חסידית, סיפורי חסידים ממקור ראשון ובעיקר בדברי התקשרות היוצאים מן הלב ובעזרת ה' נכנסים אל הלב.

הרב גינזבורג ביקש מספר פעמים וממספר אנשים וארגונים שיסייעו לו להדפיס ולהפיץ את ספריו. הוא בעצמו מלבד עבודתו הקבועה והרבה במשך כל שעות היממה השקיע עצמו בספרים נוספים וחדשים, כאשר ספרים אלו אזלו מן השוק ואין אפשרות להשיגם מזה זמן רב.

כעת, לצערנו מתעוררים רק כאשר קורה משהו בלתי הפיך, לפחות לבינתיים ולפחות לעיני בשר – התאחדו מספר אנשים ויחד עם "מרכז ההפצה 'ממש' בארץ-הקודש", לקחו על עצמם להקליד ולעמד מחדש את הסט החשוב 'משיח עכשיו' שייצא לאור אי"ה בשלושה כרכים מהודרים ומאירי עיניים שיוכלו לסייע לכם להכניס אל ביתכם מוצר איכותי של התקשרות אל הרבי מלך המשיח שליט"א, תוכלו לשבת ולהתוועד עם הרב גינזבורג, תוכלו להתעורר בהתקשרות וחיות מחודשת בעבודת השליחות היחידה שנותרה.

בימים אלה מתקיימת מכירה מוקדמת. כלומר, אתם מתקשרים עכשיו למשרדי 'ממש' – 077-5123-770 או 054-2248-770 ואפילו משאירים הודעה ויחזרו אליכם אם תרימו – לאחר שתמסרו את מספר האשראי שלכם ובמחיר מבצע של מאה שקלים בלבד עבור שלושה כרכים(!) תהיו חלק מאלה שסייעו להדפסת הספרים בפועל ממש, וגם תוכלו לאסוף אותם או לקבל אותם במשלוח ישיר לביתכם לאחר החגים בעזרת ה'. בפעולה זו אתם מסייעים להדפיס את ספריו של הרב גינזבורג בפועל ממש וגם מכניסים אל הבית שלכם משהו שרק יאיר ויחמם אותו בלהט של אמונה וביטחון.

בנוסף תוכלו לרכוש מספר סטים, כדי להניח בבית הכנסת הקרוב אליכם, לתת מתנה בשמחה משפחתית או סתם להעניק לחבר/ה או מקורב/ת. ניתן גם לתת תרומה עבור הקדשה בספרים אלה, כאשר כל ההכנסות שמגיעות מהפרויקט הזה הולכות להדפסת והפצת ספרים נוספים של הרב גינזבורג. ויבחר משה אנשי חיל מכל ישראל. בואו לבחור נכון ולהפיץ.
 
 
 

מקשרים יהודים לרבי מלך המשיח בקבלת מלכותו

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...