• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

להט האלפים: "וכל מאמינים שהוא חי וקיים"!

דומה כי אפילו מדשאות האמפי פיס בבת ים, שכבר ראו הרבה כנסי משיח וגאולה בתאריך זה, לא זוכרים אירוע עוצמתי ומלא אמונה כפי שאירע אמש, בהתוועדות הארצית לרגל יום האמונה והגאולה ג' בתמוז שאורגן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה. דיווח מלא מעצרת האמונה, וגלריית תמונות מאת הצלם מאיר אלפסי.
להט האלפים: "וכל מאמינים שהוא חי וקיים"! להט האלפים: "וכל מאמינים שהוא חי וקיים"! להט האלפים: "וכל מאמינים שהוא חי וקיים"!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דומה כי אפילו מדשאות האמפי פיס בבת ים, שכבר ראו הרבה כנסי משיח וגאולה בתאריך זה, לא זוכרים אירוע עוצמתי ומלא אמונה כפי שאירע אמש, בהתוועדות הארצית לרגל יום האמונה והגאולה ג' בתמוז שאורגן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

ואכן, תוכניה מוקפדת שהביאה שלל דוברים ונאומים שביטאו את כל המרכיבים בחיי החסיד, הביאו לתוכן משמעותי הראוי ליום זה. סיפורי מופת מכלי ראשון, דברי ברכה, שיחות קודש ודבר מלכות, קבלת המלכות, עשיה בפועל ושלימות הארץ, כל אלו לצד מופע שמחה אדירה, וריקודי האלפים במעגלי ענק, משתלבים בהפקה ויזואלית מרשימה, שיצרו את האירוע העוצמתי.

בעוד השמש עומדת במרכז השמים, בשולי מדשאות האמפי, כבר הועמדו הכן עשרות דוכנים כחלק מהיריד הענק של מוצרי משיח וגאולה. רבים המגיעים לאירוע יודעים שכאן יקבלו את האספקה הנצרכת לפעול ולעשות כל אשר ביכולתם, על מנת להכין את עירם לקבלת פני משיח צדקנו. ואכן שפע המוצרים הותיקים והחדשים מרשים ביותר ומעיד על העשיה הבלתי פוסקת בתחום.

צוותי האבטחה נפרשים לקראת השעה היעודה, ובקופות כבר מתחילים לראות את ראשוני המגיעים לאירוע. מאחורי הקלעים נשלמות ההכנות של הרגע האחרון ממש, והוראות אחרונות מועברות לצוות בשטח.

אמונה ושמחה

לאחר תפילת מנחה ברוב עם, מתחילים הכסאות הרבים להתמלאות באנשים, נשים וטף. מכל קצוות הארץ עוצרים בזה אחר זה אוטובוסים המשנעים את ההמונים מצפון ומדרום.

מנהל בית משיח בנתניה, הרב אלעזר פרץ נוטל את שרביט ההנחיה. בחן ובשפה רהוטה הוא פותח במילים קצרות אודות מהותו של יום. בהעלותו על נס את האמונה הזכה והטהורה שהתגלתה לפני 25 שנה, ונמשכת עד עצם היום הזה עדי הגאולה האמיתית והשלימה.

את פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח, קורא פסוק בפסוק, הרב יהודה פרידמן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומנהל בית חב"ד במערב ברוקלין, לאחריו מוזמן שליח נוסף מארה"ב שאף הוא מכבד את המעמד, הרב מרדכי ענתי, מנהל משיח סנטר בפלורידה, המקריא את ההזמנה לרבי שליט"א מלך המשיח בחיות מיוחדת ובהתרגשות עצומה המדבקת את הקהל העומד על רגליו.

הכרזת ה'יחי', כמו נותנת את האות לתזמורתו של בני לאופר, שבכשרון רב מלווים את הערב כולו, לפתוח במחרוזת שירי משיח ויחי. הזמר החסידי ר' מענדי ג'רופי, נוטל את המיקרופון והמעגלים נוצרים במהרה. דגלי משיח מתנופפים מעל והקהל פורץ בשמחה עצומה הפורצת את כל הגדרים...

לאחר מכן, בעוד הקהל הרב מוצא את מקומו, עולים ילדי החמד, נציגי קהילות אנ"ש מרחבי הארץ, להכרזת 12 הפסוקים בחיות מיוחדת. גם כאן מפתיע המנחה בהכריזו על שלוחים נוספים שיחד עם ילדיהם הגיעו למעמד מרחבי העולם, כמו המזרח הרחוק ומדינות אירופה שראו זכות מיוחדת ליטול חלק המעמד יחד עם קהל האלפים.

נס בגובה 9 קומות

סרטון קצר העולה למסכי הענק, מחבר את הקהל לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, כשראשון הדוברים פותח בדבר מלכות. הרב מנחם הכהן כהן, רבה של קהילת חב"ד בית מנחם בבאר שבע, חוזר בחיות מיוחדת על נקודה מתוך ה'דבר מלכות' הנלמד בשבוע זה. בדבריו מזכיר הוא גם את הרב חיים לוי יצחק גינזבורג לרפואה שלימה.

כאילו ולא עצרו כלל, בתוך שניות אחדות, מרגע פציחת התזמורת במחרוזת ניגוני חב"ד יחד עם מענדי ג'רופי, חוזר הקהל לעמוד על רגליו ולרקוד בהתלהבות. שמחה פורצת גדר, כשהמנחה מזכיר כי גם בכנס הענק שהתקיים עשרים וארבע שנים קודם לכן, עלה אותו זמר לשיר בכיכר מלכי ישראל, יחד עם משה לאופר אביו של המנצח הנוכחי.

"ענני במרחב", כמעט כל שליח יודע לספר על המופתים הרבים המתגלגלים מידי יום ביומו בבית חב"ד. אך סיפור בניית 770 בעיר הבירה של הפיליפינים, בגובה 9 קומות ע"י שליח שהגיע למדינה לפני פחות מעשור שנים, הינו סיפור המדהים את הקהל הרב. הרב יוסף יצחק לוי, מנהל בית חב"ד עומד בגאון, ומשתף את הקהל על קצה המזלג בשרשרת המופתים שהובילה לבניה המרשימה, לצד התפתחות השליחות במדינה ע"י שלוחים נוספים היוצאים לשליחות המקום במשך השנים ב"ה.

בשלב זה עולה על המסכים סרט וידאו מיוחד - לחיות בעידן הגאולה. המלקט חלק קטן משיחות ה"דבר מלכות", שנאמרו בימי החול של שנת תנש"א - תשנ"ב. החל מהשיחה המפורסמת "עשו כל אשר ביכולתכם".

נושא השמחה, מוזכר על ידי המנחה שוב. הוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח "ינסו ויווכחו" שקורא להרבות "ברוב שירה וזמרה" היא הנותנת את האות לעלייתו של כוכב הזמר, ר' לוי פולקוביץ' שהגיע למופע היישר מארה"ב שירתו "וכל מאמינים שהוא חי וקיים" לצד מחרוזת ענקית בשפות שורות של שירי אמונה וגאולה מלהיטים את הקהל.

מגלים את האמת על הביטחון

האורח הבא, מר צביקה ברוט, ראש העיר בת ים עיר הגאולה, פותח את דבריו בחזרה על אמרה מהרבי שליט"א מלך המשיח, בחן רב הוא מספר על התרשמותו מפעילות שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח ומאחל הצלחה רבה.

"על ניסך שבכל יום" אנו שומעים רבות. אך כשעולה לדוכן הנואמים ר' חיים רותם שי, תושב קרית ארבע שליד העיר חברון, שזכה למופת שהציל את חייו. הוא מותיר את הקהל המום. מתברר שמדובר במופת מיוחד כשחייו ניצלו בשעה שהרופאים נתנו לו סיכויים אפסיים לחיים, אך ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח אמצעות האגרות קודש, נתנה לו את הכוחות והרפואה לצאת ממצבו.

דואט מיוחד של שני זמרי הערב, פולקוביץ וג'רופי, המצליחים להראות שיש עדיין לאן להגביה את רף השמחה, עם עד עתה עוד היו מי שנשארו בקצוות המתחם, הרי שבשלב זה לא נותרו רגליים שלא הצטרפו לשמחה העצומה כששני הזמרים משלבים את קולותיהם בניגוני חב"ד שמחים במיוחד.

זעקת הנביא הנשמעת זה כחמישים שנה, המוחה ומבקש את עצירת כל הדיבורים עם אויבי ישראל, ומתריע כי עצם ניהול המשא ומתן עלול להביא לעליית הטרור היה לא תהיה. מובאת מפיו של דובר לא חב"די בחיצונותו ר' טובי עזרי מייסד חברת המדיה 'בומרנג', שלקח על עצמו משימה כבירה, תיעוד והפצה עקבי של אירועי הטרור המתרחשים מידי יום ביומו והפצתם ברחבי העולם בשפה האנגלית. המיזם המגלה טפח ממה שמנסים להסתיר בכלי התקשורת, זוכה ב"ה לתהודה רבה ומשפיע על גורמים רבים בעולם הנחשפים למציאות האמיתית בשטח.

המעשה הוא העיקר

את המשא המרכזי לערב זה, נושא הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד בראשון לציון ועורך הפרסומים של מרכז ההפצה ממש, המרתק את הקהל במשך דקות, כשהוא מנקז את כל האורות אותם שואב כל משתתף לכלים מעשיים ברכישה מעשית של מוצרי הפצת בשורת הגאולה.

המנחה נוטל את המיקרופון ומבקש להודות בשם האלפים למפיק האירוע, הרב יצחק רחימי מהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, שטרח רבות להצלחת האירוע הנכבד.

עוד אתנחתא מוזקלית קצרה, עם הזמר החסידי – מזרחי איציק אשל המסלסל בקולו כשדגל משיח בידיו במחרוזת מלהיבה של שירים חסידים מכל הסגנונות ומיד עוברים לדוברים האחרונים לערב זה.

על פי הוראת מיוחדת שקיבלו המארגנים של הערב, עולה הדובר הבא לדבר על מצב בני הנוער. הרב חיים אברביה, משפיע בישיבת חנוך לנער ומי שעוסק בעצמו בשליחות, משתף את הקהל הרב, בזוית המיוחדת של פעילות חשובה זו, כשהוא חושף מספר מיזמים חדשניים בתחום זה.

ממש לפני סיום, עוצרים כולם למספר דקות. הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים והאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, שעולה לחבר את הערב כולו לנקודה העיקרית – קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש. הקהל הרב עומד על רגליו כשהכרזת ה"יחי" מהדהדת ברחבי המתחם ועולה לבקוע את כל השערים.

בדרכם את ההסעות הרבות האספות אותם, יוצאים ההמונים לצלילי המוזיקה המלווה אותם "כי בשמחה תצאו" – אל הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

ר' שלום לוגוב
ר' שלום לוגוב
הרב יהודה פרידמן, שליח ומנהל בית חב"ד מערב ברוקלין
הרב יהודה פרידמן, שליח ומנהל בית חב"ד מערב ברוקלין
הרב מוטי ענתי, שליח ומנהל בית משיח פלורידה
הרב מוטי ענתי, שליח ומנהל בית משיח פלורידה
הרב אלעזר פרץ, מנהל מטה משיח נתניה
הרב אלעזר פרץ, מנהל מטה משיח נתניה
הרב מנחם הכהן כהן, רב קהילת חב"ד בית מנחם באר שבע
הרב מנחם הכהן כהן, רב קהילת חב"ד בית מנחם באר שבע
הרב יוסף יצחק לוי, שליח ומנהל בית חב"ד פיליפינים
הרב יוסף יצחק לוי, שליח ומנהל בית חב"ד פיליפינים
משמאל: הרב מנחם יעקב רייניץ, לוד
משמאל: הרב מנחם יעקב רייניץ, לוד
ר' חיים רותם שי, קרית ארבע
ר' חיים רותם שי, קרית ארבע
הרב אסף סימון, מרכז מודעות רמת גן
הרב אסף סימון, מרכז מודעות רמת גן
מר צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים עיר הגאולה
מר צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים עיר הגאולה
הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת תומכי תמימים ראשון לציון
הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת תומכי תמימים ראשון לציון
הרב חיים אברביה, משפיע בישיבת חנוך לנער, צפת
הרב חיים אברביה, משפיע בישיבת חנוך לנער, צפת
הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה
הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה

מחנה גן ישראל בפנסלבניה מתחיל!

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...