• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הבאנקט המרכזי בישיבת תות"ל דעת

ככל ענין שמתחיל הרבי שליט"א בבית חיינו, בית משיח 770, על מנת להפוך לנחלת הכלל, כך גם בנוגע ל"כינוס השלוחים העולמי" ב770 בסמיכות לראש חודש כסלו, נערך "כינוס השלוחים" בשיבת "דעת" ברחובות בהשתתפות שלוחים ותלמידי הישיבה. דיווח ותמונות בכתבה המלאה
הבאנקט המרכזי בישיבת תות"ל דעת הבאנקט המרכזי בישיבת תות"ל דעת הבאנקט המרכזי בישיבת תות"ל דעת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הבאנקט המרכזי בישיבת תות"ל דעת

בשעה 19:00 נכנסו התמימים לאולם הישיבה שהיה מעוצב לבלי הכר ומואר באורות צבעוניים מוגבהים. את אולם הזאל סידרו לפי שיעורים בשולחנות ערוכים להפליא עם כל טוב שטרם נראה כמותו, את שלל הסלטים שנכחו על גבי השולחנות אי אפשר לספור במספרים. כשבמרכז האולם ניצב ע"ג בימה כיסא וסטענדר המוכן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח לעין כל.

את שרביט ההנחיה נטל הרב לוי יוסף יצחק קראוס - מנהל הלימודים בישיבה. הרב קראוס פתח את דבריו בהודיה לתלמידים השלוחים שהגיעו לישיבה וארגנו את הערב הנפלא הזה. כמו כן דיבר הרב על מעלת השלוחים בכל מקום והוסיף את דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר מלכות חיי שרה על מעלת השליחות בדור השביעי.

לפרקו של הרבי מלך המשיח הוזמן הרב רפאל קורקוס, רב בישיבה שחזר זה עתה מכינוס השלוחים ב770. הרב קורקוס שיתף וריגש את הבחורים ברגע המיוחד והמרגש בו הוא נפגש ב770 לצד אלפי שלוחים מכל קצווי תבל.

כעת, נכנס הרב בנימין ערד שליח כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בישוב בית אלעזר ששיתף את התמימים בסיפורים שהתרחשו עימו בימים האחרונים בשליחות וחשף את ליבו בנושא.

בשלב זה מוקרנים על גבי המסכים קטעי ווידאו מכינוס השלוחים במספר שנים אצל הרבי שליט"א, תשמ"ח, תשנ"ב, תשנ"ג – עידוד היחי שחודר בנו עד לרגעים אלו ממש.

למנה שניה הוגשו לשולחנות מנות מאליפות של קערות צ'יפס ודג סלומון משובח שברקע מפתיע נציג הבחורים הת' לוי שוואב על פתיחת קופת בחורים בישיבה ומודיע על הגימיק הנפלא: פי שתיים! מה זה אומר? אז ככה: כעת, בכדי לפתוח את הקופה נדרש סכום כסף נכבד. כל תרומה שתתקבל כעת תורמה ייכנס להגרלה על הסכום אך פי שתיים ממנו!

למשא המרכזי הוזמן הרב חיים אברביה, משפיע ב'מכון התורני טכנולוגי' בעיר הקודש צפת, הרב חיים ריתק את הבחורים במשך למעלה מארבעים דקות והעביר את המסר על מעלת השליחות המתבצעת ע"י התמים - השליח בכל מצב ובכל מקום, ולא משנה באיזה מעמד רוחני או גשמי הוא נמצא, בכל מצב הוא מחובר לרבי גם אם הוא חשב או רצה אחרת...

לאחר דבריו המרתקים של הרב חיים התמימים פצחו בניגון חסידי עמוק שהתנגן במשך דקות ארוכות.

בשלב זה מוקרנים על גבי המסכים קטע ווידאו קצר בתור סיכום על 'שיירת הגאולה' שהתרחשה אשתקד בעיר רחובות ע"י תלמידי הישיבה.

הרב לוי יצחק הלפרין, ר"מ בישיבה מסביר בתמצות על מעלת השיירה ועל הנקודה והמסר שלה – התגלות בפועל!

הת' השליח נחמיה קירשנזפט מסביר באופן פרקטי על אופן הביצוע בה תתקיים 'שיירת הגאולה' למחרת ומנחה את כללי הבטיחות בעניין.

מתוך שירה וזמרה על הקלידים הת' לוי שוואב ועל הגיטרה חשמלית הת' מ"מ שנאן שסוחפים את הבחורים בניגונים חסידים מתוך חיות מחודשת חדורה בשליחות חסידית.

תוך כדי מסדרים את ההתוועדות המרכזית, במרכז אולם 'דעת' סביב שולחנות ערוכים עם הרב חיים אברביה. יש לציין כי ההתוועדות נמשכה עד אור הבוקר.

היום: ההתוועדות המרכזית לראש חודש כסלו

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...