• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

כמידי שנה: ספרון איכותי וגאולתי למשתתפי התהלוכות בל"ג בעומר

ב'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש כבר החלו בהפצת כל העזרים והמוצרים לתהלוכות ל"ג בעומר שיעמדו בסימן: 'יחד כל ילדי ישראל לקבלת פני משיח צדקנו'. הספרון החדש והמשובח הוקדש לזכותו של השליח הרה"ח הרב זמרוני זעליג שיחי' בן ציפורה פייגא לרפואה שלמה תכף ומיד ממש • כל הפרטים
 כמידי שנה: ספרון איכותי וגאולתי למשתתפי התהלוכות בל"ג בעומר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ב'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש כבר החלו בהפצת כל העזרים והמוצרים לתהלוכות ל"ג בעומר שיעמדו בסימן: 'יחד כל ילדי ישראל לקבלת פני משיח צדקנו'. הספרון החדש והמשובח הוקדש לזכותו של השליח הרה"ח זמרוני זעליג בן ציפורה פייגא לרפואה שלמה וקרובה תיכף ומיד ממש.

ראשון הופק במלאכת מחשבת של ממש ספרון איכותי בהדפסה משובחת וגרפיקה מרהיבה, הנושא את השם "הוא יודע" המביא מופת עכשווי שהתרחש לאחרונה בברכת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

הספרון עבר עריכה ספרותית מיוחדת המותאמת לילד ישראלי המצוי בדורנו, עם ציורים מרהיבי עין ועמוסי תוכן וחשוב מכל יפים ומקצועיים, וכמובן שדגש רב ניתן על תוכן הספרון שיתן ביטוי להתקשרות עכשווית לנשיא הדור משיח שבדור.

כמידי שנה ב'ממש' עושים את המירב בכדי להביא לשלוחים ומארגני התהלוכות את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים טובים והעיקר – מוצרים שחדורים בבשורת הגאולה שזו העבודה היחידה שנותרה בעבודת השליחות לקבל פני משיח צדקנו.

להזמנות 'ממש': 077.5123.770 www.mamesh.org

היום • כולנו מתכנסים לעצרת תפילה והתעוררות בבת ים לרפואה וגאולה

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...