• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

'הארץ' הבין את המסר של חב"ד // הרב שמעון ויצהנדלר מגיב על הכתבה

היום התפרסם בעמוד הראשי של עיתון "הארץ" כתבה נרחבת על פעילויות לקראת פסח שמעבירים שלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א בבתי הספר, וכמובן שמתחו ביקורת • הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר שליט"א מעורך העלונים ב'ממש' בטור מיוחד • "הפעם הגיע במפתיע ביטאונם של 'הבן החמישי' והבהיר לכל" • הטור המלא
'הארץ' הבין את המסר של חב"ד // הרב שמעון ויצהנדלר מגיב על הכתבה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

היום התפרסם בעמוד הראשי של עיתון "הארץ" כתבה נרחבת על פעילויות לקראת פסח שמעבירים שלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א בבתי הספר, וכמובן שמתחו ביקורת • הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר שליט"א מעורך העלונים ב'ממש' בטור תגובה מיוחד • "הפעם הגיע במפתיע ביטאונם של אנשי 'הבן החמישי' והבהיר לכל" • הטור המלא

'הארץ' הבין את המסר של חב"ד • הרב שמעון ויצהנדלר שליט"א

מתוך שלל המושגים החסידיים שאנו מחונכים ומחנכים עליהם כ'הבנה והשגה', 'עבודה', 'תענוג', ו'קבלת עול', הרי המונח 'עקשנות' הוא הפחות סימפטי. הוא מדבר על פעילות איסטנטיבית ללא שינויים כלל. הוא עוסק בעצם ב'נצחיות'. ב'כך ולא אחרת'.

25 שנות הפצה איסטנטיבית של עלוני החגים אנו שומעים ומשמיעים שוב ושוב את ההדגשים 'השיגרתיים' - 'צריך כל דבר לקשר למשיח', 'משיח זה השער לכל עניני השליחות' וממילא 'חייבים שבכל פירסום יהיה המסר של בשורת הגאולה והגואל' ועוד שלל ניסוחים שתוכנם אחד: אין שינוי כלל וכלל!

אולם לא פעם ולא פעמיים אנו מתלבטים עם עצמנו 'האם כל זה שווה'? 'מי בכלל מבין את המסרים הגאולתיים החבויים עמוק בין השורות של עלוני החגים של 'האגודה למען הגאולה' בהפקת 'ממש - מרכז ההפצה באה"ק''. 'מי בכלל צריך כל שנה את העלונים הללו ודווקא עם הדגשים הללו'.

'אנשים בסך הכל רוצים קצת מידע על פסח, מי מתעמק במה שאתם כותבים', 'נו, אפשר רק לצרף איזה תמונה נוספת לעלון פסחי נורמטיבי. אתם סתם חיים ב'דווקא' עקשני'.

גם לצורך זה, בדיוק כמו אות מלמעלה ברגעי תהייה קבועים שמחדיר בתיחכום ה'דער קלוגינקער' מתוך הססנות וגילגול עינים 'חסידי' - הגיע במפתיע ביטאונם של אנשי 'הבן החמישי' והבהיר לכל: המסר של החב"דניקים בעלוני 'האגודה' ברור מאד: המשיח כאן! חג הפסח קשור לגאולה. לגאולת מלך המשיח ש'מנחם שמו'!

כן 'העולם מוכן'. הוא קורא את עלוני החגים של 'ממש' 'בין השורות ומבין בדיוק למה ההשקעה הבלתי הגיונית הלזו וההתעקשות שוב ושוב ושוב - להחדיר משיח בכל פירסום, בכל ענין, בכל פנייה ציבורית.

המסר עובר.

עכשיו נשאר רק לראות במוחש ממש ממש את בית המקדש השלישי והמשולש יורד מלמעלה וקרבן הפסח יהיה במוחשיות כפשוטו ממש, כאשר בעל יום ההולדת של ימים אלו יגבר בתוכנו ויגלה בכל אחד מהמפיצים המסורים את ניצוץ המשיח בתוך עלוני החגים שלנו.

רבי שליט"א! אכן כן, העולם מוכן!

IMG-20180322-WA0013IMG-20180322-WA0015

לקראת י"א ניסן • יצא לאור הפלקט המפואר של פרק קי"ז

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...