• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

לרגל ה' טבת: שלושה ספרי ילדים חדשים בענייני גאולה

במרכז ההפצה בארה"ק - 'ממש' לא מפסיקים את העבודה. בהמשך למבצע חנוכה הגדול במהלכו סופקו חנוכיות בכל הגדלים, עלוני הסברה איכותיים, פוסטרים חוברות ועוד, הפיקה מחלקת ההוצאה לאור של 'ממש' ספרי איכות מהשורה הראשונה לרגל חג הספרים ה' טבת.כפי הידוע ב'ממש' שמים דגש מיוחד על איכות הספרים, הן מבחינה רוחנית. תוכן מהוקצע רווי בהתקשרות חסידית וידע תורני
לרגל ה' טבת: שלושה ספרי ילדים חדשים בענייני גאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

במרכז ההפצה בארה"ק - 'ממש' לא מפסיקים את העבודה. בהמשך למבצע חנוכה הגדול במהלכו סופקו חנוכיות בכל הגדלים, עלוני הסברה איכותיים, פוסטרים חוברות ועוד, הפיקה מחלקת ההוצאה לאור של 'ממש' ספרי איכות מהשורה הראשונה לרגל חג הספרים ה' טבת.

כפי הידוע ב'ממש' שמים דגש מיוחד על איכות הספרים, הן מבחינה רוחנית. תוכן מהוקצע רווי בהתקשרות חסידית וידע תורני נרחב, והן מהפן הגשמי גרפיקה וציורים מושכי עין ומשובבי נפש.

השנה התמקדו ב'ממש' בספרי הילדים, עליהם שמו דגש מיוחד בפרט בעקבות הצפת השוק בספרים וקומיקסים שונים ומשונים, אשר לא תמיד עולים בקנה אחד עם הוראות הרבי מלך המשיח שליט"א ותאריו המתאימים, אשר דבר ידוע הוא שכפי שמרגילים את הילד מקטנות להתייחס לדברי קדושה כך הוא מתנהג אף שגודל ועל-אחת-כמה-וכמה בדבר חשוב כמו ספרים עימם מתעסקים הילדים בשעות הפנאי.

הספר הראשון הינו ספר 'ראשית קריאה' הנקרא "אוהבי ישראל", המקבץ בתוכו את הסיפורים שסיפר הרבי מלך המשיח שליט"א במאמר הראשון באתי-לגני תשי"א. הרבי מסביר שם שהכח והיכולת לחסידים לפעול בענייני אהבת ישראל הינו מכוחם של הרביים.

בספר מובאים הסיפורים בלשון קלילה עם 19 ציורי ענק מושכי עין, המכניסים את הקורא אל חווית הסיפורים ומאפשרים לו להצטרף למשימת דורנו השליחות היחידה מתוך אהבת ישראל.

הספר השני הינו ספר פעוטות המלווה בציורים יפהפיים ומלאי תוכן, המהווה מעין ספר גיוס והסברה לכל ילד אל "צבאות ה'". בספר מוסברים שיחותיו של הרבי אודות צבא הילדים בלשון פשוטה ובחרוזים, המביאים לתודעת ילדי הגן את המצופה מהם כילדים חסידיים המהווים חלק מהצבא הגדול בעולם תוך כדי התקשרות איתנה אל הרמטכ"ל הגדול מכולם.

בנוסף הופק במהדורה שניה הספר "רק משאלה אחת", המהווה יצירה מיוחדת במינה, המומלצת בכל בית חסידי. בספר מובאים סיפורים יחודיים מכל אחד מרבותינו נשיאנו – החל מהבעל-שם-טוב ועד לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

כל סיפור מובא בשפה עשירה וקולחת, המתאימה לרמת הילדים. נוספו לכך ציורים חדשים, מקוריים ואיכותיים במיוחד, בטכנולוגיה חדשנית המוסיפים ענין וחשק בקריאת הסיפורים החשובים.

כמו-כן מובא בסיומו של כל סיפור, סיכום ותקציר משיחה של הרבי מלך המשיח שליט"א המסבירה את הסיפור מהפן העיוני של תורת הגאולה וע"פ שיחותיו של הרבי. הספרים התקבלו בהתלהבות רבה ע"י מחנכים וגננות ומומלצים בחום על-ידם. ניתן להשיג את הספרים במחירי המבצע עד לכ"ד טבת בכל החנויות המובחרות ברחבי הארץ ובקראון-הייטס.

12341203851256

תומכים באלאור: נר שמיני מול כלא 4

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...