• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

לקראת העצרת • המחאה שהפילה את הממשלה

ללכת עם זעקת מלך המשיח על שלימות הארץ עד הסוף • לקראת עצרת הענק לקבלת פני משיח צקדנו שתערך ביום שלשי ג' תמוז בשעה 19:00 באמפי-פיס בבת-ים עיר הגאולה, אנו מגישים קטעים קצרים מהתוועדויות וכנסים משנים עברו המחדדים את עקרונות העצרת • לצפייה
לקראת העצרת • המחאה שהפילה את הממשלה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ללכת עם זעקת מלך המשיח על שלימות הארץ עד הסוף • לקראת עצרת הענק לקבלת פני משיח צקדנו שתערך ביום שלשי ג' תמוז בשעה 19:00 באמפי-פיס בבת-ים עיר הגאולה, אנו מגישים קטעים קצרים מהתוועדויות וכנסים משנים עברו המחדדים את הנקודה העיקרית של העצרת • לצפייה בכתבה המלאה

אחד מהדברים הבולטים בכינוסי "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" היא נקודת הזעקה של כ"ק הרבי מלך המשיח שליט"א על הפגיעה בשלימות התורה, שלימות העם ושלימות הארץ.

ובכל פעם שהיה מחאה ראו שזה פעל את פעולתו. כמו בשנה שעברה היה במעמד האדיר "משיח בכיכר" שסגר לצמיתות את המימון הממשלתי לעצרת השמאלנית לזכרו של רבין (שהתקיים שם באותו המקום כל שנה), מאז, מד' תמוז ה'תשע"ו - באופן רישמי עצרת זו בוטלה ואין בזה כל התנגדות! וזאת בעקבות מעמד קבלת פני משיח האדיר שהתרחש במקום - "משיח בכיכר" בכיכר רבי(ן) מלכ(י) ישראל בתל אביב.

לפני 9 שנים,  בכינוס מיוחד שערך ה"מטה להצלת העם והארץ" (ת"א, כ"ד שבט תשס"ח) אשר עסק בביטחון ושלימות ארץ הקודש, הכריז הרב זמרוני ציק (יו"ר האגודה) בקול חד ותקיף עם כל הנשמה - כי אולמרט יעוף מהממשלה יתפטר ויפוטר!!! (זאת בעקבות מעשיו הנוראיים החל מגוש קטיף ואח"כ בהמשך בכל הקשור למסירת שטחים רח"ל היל"ת מארץ הקודש לאינם יהודים).

זה היה הרבה לפני שמישהו בכלל ידע שמשהו מסריח שם מאחורי הקלעים. לא עברו כמה חודשים בודדים ופרשת המעטפות החלה להתגלגל עד שבעקבותיה בשלהי חנוכה שנה לאחר מכן (טבת ת'שס"ט) התפטר הלה מהממשלה ולבסוף הורשע 5 שנים אחר כך.

כל מה שנשאר לשאול זה מה מחכה לנו השנה בג' תמוז באמפי בת ים (ב27.6) ואילו ניסים פרטיים וכלליים יתרחשו בע"ה רק למעליותא - ההתגלות השלימה והמושלמת כפשוטו ממש!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

 

גם השנה: שבת ופרצת לקבלת פני משיח

עשרות בליל הסדר הגדול בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...