• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בשכונת רוממה מכריזים: רבי תתגלה!

קרוב ל-1000 ילדים השתתפו לראשונה בהסטוריה בתהלוכת ל״ג בעומר בשכונת רוממה בירושלים, בראשות התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי לכבוד כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. בובות ענק חסידיות, זמר, קוסם, הגרלות רבות על פרסים שווי ערך ואפילו גמל עם דגל משיח על הדבשת כבשו את רחובות פתח תקווה, אהליאב ושמגר. גלריה.
בשכונת רוממה מכריזים: רבי תתגלה! בשכונת רוממה מכריזים: רבי תתגלה! בשכונת רוממה מכריזים: רבי תתגלה!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לראשונה בהסטוריה נערכה בשכונת רוממה בירושלים תהלוכת ל"ג בעומר ססגונית בראשות התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי לכבוד כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.

בובות ענק חסידיות, זמר, קוסם, הגרלות רבות על פרסים שווי ערך ואפילו גמל עם דגל משיח על הדבשת כבשו את רחובות פתח תקווה, אהליאב ושמגר. בתהלוכה השתתפו קרוב ל-1000 ילדים ב"ה שהניפו דגלי משיח, שאגו את 12 הפסוקים והתחזקו באהבת ישראל. מראות הילדים עם הפאות צופים בוידאו של הרבי על מסך ענק ומצפים בכיליון עיניים לגאולה האמיתית והשלמה ריגשו את בחורי ישיבת תומכי תמימים רוממה שאירגנו את האירוע. בסיום התהלוכה נערך כינוס תורה בסמוך למרכז המסחרי הגדול "רב שפע", שם חולקו פיצות וטרופיות לילדים. ראש ישיבת חב"ד ברוממה, הרב שקד מיינר נשא דברים בפני הילדים. גם שכונת רוממה מוכנה לראות את מלכנו שליט"א! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

התהלוכה עלתה על הפסים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...