• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

מעמד ההכנה לי"א ניסן

אמש אור לח' ניסן, התקיים בהיכל מנורה ביד אליהו ערב הכנה לקראת י"א ניסן יום הולדת הרבי שליט"א מלך המשיח, בהשתתפות רבנים, משפיעים, אישי ציבור נכבדים, חסידים והמוני בית ישראל, אנשים נשים וטף. הערב עמד בסימן הדרישה להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח מתוך שמחה אותה בטאו ברוב שירה וזימרה אומני הזמר החב"די ר' מנדי ג'רופי ור' יוני שלמה.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אמש אור לח' ניסן, התקיים בהיכל מנורה ביד אליהו ערב הכנה לקראת י"א ניסן יום הולדת הרבי שליט"א מלך המשיח, בהשתתפות רבנים, משפיעים, אישי ציבור נכבדים, חסידים והמוני בית ישראל, אנשים נשים וטף. מרצה אורח היה הרב גרשון אבצן, ראש ישיבות תומכי תמימים ליובאוויטש סינסנטי.

הערב עמד בסימן הדרישה להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח מתוך שמחה אותה בטאו ברוב שירה וזימרה אומני הזמר החב"די ר' מנדי ג'רופי ור' יוני שלמה. מקהלת 'מלכות' החסידית והגדולה בישראל, יחד עם אמן הרגש זאנוויל וינברגר, בצעו את עשרת ניגוני הרבי שליט"א מלך המשיח בשיתוף הקהל. במהלך חלק זה, השתתפה מקהלת הילדים של תלמוד תורה ליובאוויטש, וכן הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי כשהוא סוחף את הקהל עם הניגון החדש על הקאפיטל של הרבי שליט"א מלך המשיח. רבבת חסידים עומדים על רגליהם ושרים בהתלהבות, אמונה ושמחה של התקשרות.

לנאום המרכזי הוזמן הרב גרשון אבצן ראש ישיבת חב"ד בסינסנטי (מדינת אוהיו, ארה"ב), ששיתף את הקהל בסיפור מופת אישי באגרות קודש. בהמשך, הוזמן לבמה הרב זיו קצבי, שאף הוא שיתף את הקהל בכמה סיפורי מופתים אישיים באגרות קודש, כאשר ה-סיפור המיוחד והאישי על לידת בנו נגד כל הסיכויים והסיכונים מוקרן בסרטון מרגש, שבסיומו עולה בנו בן ה12 לבמה.
לקראת סיום הכינוס, לימד ר' מנדי ג'רופי את הניגון החדש לי"א ניסן על פרק קט"ז, בהשתתפות שירה וריקודים של הקהל כולו.

משך כל הערב כולו, דיברו הנואמים השונים כל אחד בסגנונו, על המכתב באגרת קודש המפורסמת (ד'רכו) אל "מר בן צבי" "מיום הלכי לחדר".

 תמונות: בר'לה קרומבי חב"ד אינפו, ועוד

הכינוס לדוברי עברית בניו יורק

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...