• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ט סיון התשפ"ד (05.07.2024) פרשת קורח

724 צפיות בשידור חי ראשון

724 צפיות בשידור חי נסיוני של אתר הגאולה בפייסבוק. אתר הגאולה עומד לשדר חי באיכות גבוהה. שידור ראשוני כזה באתר הגאולה בפייסבוק ביום חמישי, בו הוקרנו סרטונים ערוכים מהכינוסים האחרונים במשך של כארבע שעות באיכות גבוהה, עבר באופן חלק ובלי תקלות. אתר הגאולה מתכנן בהמשך לשדר גם שידורים חיים באיכות גבוהה מאולפן, וכן שידורים חיים באיכות גבוהה מהתוועדויות וכו',
724 צפיות בשידור חי ראשון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

724 צפיות בשידור חי נסיוני של אתר הגאולה בפייסבוק. אתר הגאולה עומד לשדר חי באיכות גבוהה. שידור ראשוני כזה באתר הגאולה בפייסבוק ביום חמישי, בו הוקרנו סרטונים ערוכים מהכינוסים האחרונים במשך של כ ארבע שעות באיכות גבוהה, עבר באופן חלק ובלי תקלות. אתר הגאולה מתכנן בהמשך לשדר גם שידורים חיים באיכות גבוהה מאולפן, וגם שידורים חיים מהתוועדויות וכו',

ההמצאות הטכנולוגיות וההתחרות על הקהל בין שני הענקים "יוטיוב" ו"פייסבוק", עובדת לטובת הרבי שליט"א מלך המשיח. לאחר שהתברר לחברות הענק ברשתות, ששידור חי מחזיק צופה על כתבה בממוצע פי 3 זמן מאשר היה מסתכל בסרטון קיים או כתבה. כל החברות בעולם שנותנות את האפשרות, מתחרות על הקמת פלטפורמה יציבה לשידור ישיר זמין לכל אדם בעולם.

הזמינות לשידור חי דרך הסלולרי שגם היא חדשה יחסית, כבר מוכרת לכולם, אבל לא משיגה איכויות גבוהות בגלל מגבלות טכניות שונות. מן הסתם, גם זה ישתפר. יחד עם זה, אותן חברות מאפשרות להעלות גם שידורים באיכות גבוהה, בתנאי שיש לך את הציוד, הידע, התוכנות המתאימות, וקו אינטרנט מספיק מהיר להעלאת החומר באיכות יותר טובה.

אתר הגאולה מתארגן בתקופה האחונה לשידור חי. השידור הראשוני בפייסבוק הוכיח שמבחינת ההפצה העניין עובד, ובדרך הטבע, כאשר יתחילו שידורים סדירים ישירים יצטרפו אליהם בעז"ה הרבה יותר. 

 

השידור שהוקלט ע"י פייסבוק:

סיום מחזור ה25 בלימוד הדבר מלכות

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...