• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ניסי ניסים בפסטיבל אושו

..השומר המוסלמי לא הסכים להכניס את הרכב ואז באופן מפתיע הופיע עוד שומר יהודי שכשראה את הרכב ואת השליח מיד לקח על עצמו את האחריות על העניין והכניס את הרכב עד לקמפינג לפריקת הציוד הרב. לאחר שיחה עם השומר התברר שהוא בעצמו למד לפני כ50 שנה בבית ספר למלאכה בכפר חב"ד! אלף נשמות נדלקו בפסטיבל גבעת חביבה.
ניסי ניסים בפסטיבל אושו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

צוות "פסטיבל אור" פעל בקבוץ גבעת חביבה

בשבת האחרונה שבת מסעי חזק פעל צוות "פסטיבל אור" שבניהול השליח לפסטיבלים הרב מיכאל קדלבורג בפסטיבל "אושו הישראלי" שהתקיים מיום חמישי בקמפוס של גבעת חביבה.

לאחר מכתב מדהים בכרך כב עמוד שסח  (ראה בתמונות למטה) על הספור של קול ילד בוכה (התנוק של אדמו"ר האמצעי) "שבתקופתנו זו ביחוד רבים...שנפלו מעריסתם..היהודית...ונשמתם בוכה...ואסור להעלים אוזן משוועתם...ולכל או"א מופנית הפקודה: אל תחטאו בילד... הפסיקו כל עסק אחר שלכם וטפלו בילד.."
מיד החליט השליח שלמרות כל הקשיים הכספיים וחוסר באמצעים(כמו רכב שמתאים לצרכי הפעילותהתארגן לפעילות ויצא לדרך.


אחרי העמסת רוב הציוד על הרכב סוברו הישן יצא לדרך והגיע ב3 בלילה לגבעת חביבה.
שם חיכה עוד מכשול...השומר המוסלמי לא הסכים להכניס את הרכב על מנת לפרוק את כל הציוד בקמפינג שהיה במרחק של כמה מאות מטרים מהשער

השליח זכר את המכתב ומיד התחיל באמירת התניא היומי...ואז באופן מפתיע הופיע עוד שומר יהודי שכשראה את הרכב ואת השליח מיד לקח על עצמו את האחריות על העניין והכניס את הרכב עד לקמפינג לפריקת הציוד הרב. לאחר שיחה עם השומר התברר שהוא בעצמו למד לפני כ50 שנה בבית ספר למלאכה בכפר חב"ד!

תוך כשלוש שעות הוקם המבנה וחובר לחשמל. מהבוקר התחילו עשרות אנשים להגיע מעצמם להנחת תפילין ומאות הגיעו והתעניינו ביהדות וחסידות וכו' והמון נשים התעניינו בהדלקת נרות שבת. בערב נערכה קבלת שבת בשירה שהרעידה את כל באי הפסטיבל (כ1000 איש)ורבים באו וישבו לסעודת שבת ולהתוועדות עד השעות הקטנות של הלילה.

למחרת, שבת בבוקר, רבים באו ללמוד חסידות בבוקר ולקריאת התורה וכמובן לחמין של שבת.


אחרי הפעילות המופלאה הזאת השליח נזכר במכתב וחשב לעצמו איזה פספוס היה יכול לקרות אם לא היינו באים ונותנים קצת אור וקדושה לכ1000 נשמות שבוכות "אבא...אבינו שבשמיים"...
השליח מודה מקרב לב למתנדבים שבאו בשבת חמה מאוד לפעילות בפסטיבל: הרב בנימין כהן,הרב שגיב סרוסי,הבחורה דבורה לאה וכמובן הרבנית קדלבורג-גפני.

גם נצרת עילית מוכנה למלך המשיח

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...