• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

יובל טייב קובע: הרבי חי וקיים

מי שזעק "תרימו את הכיכר" וזכה להרים את רבבות המשתתפים לריקוד סוחף בכיכר רבין בת"א, במעמד ה"הקהל" העוצמתי "משיח בכיכר" שנערך ביום ראשון שעבר, ד' תמוז, היה הזמר יובל טייב בשירו הידוע "הרבי מליובאוויטש אומר". השיר מוקדש למפעלו העצום של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, ולכל שלוחיו ברחבי העולם המפיצים אהבת ישראל אמיתית, יחד עם בשורת הגאולה. טלפון להזמנות אירועים: 050-2017777
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מי שזעק "תרימו את הכיכר" וזכה להרים את רבבות המשתתפים לריקוד סוחף בכיכר רבין בת"א, במעמד ה"הקהל" העוצמתי "משיח בכיכר" שנערך ביום ראשון שעבר, ד' תמוז, היה הזמר יובל טייב בשירו הידוע "הרבי מליובאוויטש אומר". השיר מוקדש למפעלו העצום של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, ולכל שלוחיו ברחבי העולם המפיצים אהבת ישראל אמיתית, יחד עם בשורת הגאולה.
יובל טייב מככב בתחום המוסיקה היהודית - פיוטית כבר מגיל 8. את אלבומו הראשון שלו הוציא לרגל בר המצווה, אי שם בשנות התשעים. אביו, דניאל טייב חש בכישרון המיוחד של בנו ודאג לפתחם באופן מקצועי. יובל טייב הינו גם פייטן ואף מרצה את 'תורת השירה והפיוט' במסגרות אקדמאיות נחשבות. כמו כן הוא פועל בתחום שימור וטיפוח מורשת ומסורת יהדות צפון אפריקה וטוניס.
קובע נחרצות: הרבי חי וקיים
בראיון לאתר חב"ד-אינפו הוא מספר, כי עוד מילדותו תמיד עמד נפעם אל מול מעצמת השליחות של חב"ד והעומד בראשה – הרבי שליט"א מלך המשיח. שליחים נאמנים שנכונים לעזור לכל יהודי גם בלי כל היכרות קודמת, זוגות צעירים שעוזבים את חממת הבית והמשפחה ויוצאים רחוק לקהילות מנוכרת וחסרות כל סממן יהודי. איך יהודי עומד מבוקר עד ערב בשלג ובחום בכל פינה ומחכה שעות לעוד יהודי שיזכה להניח תפילין?
נקודה נוספת שהפליאה אותו, הייתה ביחס לדור החב"די הצעיר – שנולדו בשנים האחרונות ולא ראו את הרבי שליט"א מלך המשיח בעיני בשר, מהיכן להם הכוח המיוחד הזה, האמונה המיוחדת הזו? החיות הציפייה לגאולה שרואים אצל ילד חב"די צעיר, היא עצומה ומשאירה אותך ללא מילים. התשובה היא ברורה: הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים. והוא איתנו.
הנס המשפחתי
ליובל קשר עמוק ושורשי עם הרבי שליט"א מלך המשיח, אליו התחבר דרך מורו המקובל הרב יורם אברג'ל המרבה לצטט את דברי קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בכל שיעוריו ושיחותיו.
בכינוס הקהל שנערך השנה ע"י מטה משיח, ניידות חב"ד ומגזין "בית משיח", באולמי ארנה בחולון, לרגל י"א ניסן, סיפר טייב כי בת דודתו לא הצליחה ללדת במשך שנים עד אשר, בשנות השמונים אחיינית שלו נסעה לניו יורק והחליטה גם להגיע ל-770. במקביל היא הציעה לאותה בת דודה לכתוב ולבקש ברכה לילדים. לאחר "שיכנועים" רבים, אותה בת דודה נענתה וכתבה ובקשה ברכה. הרבי שליט"א מלך המשיח בירך אותה בזרעא חייא וקיימא, הברכה כמובן התקיימה ונולדה לה בת.
"עצם התופעה, הוא אומר, שרבבות הפונים אל הרבי שליט"א מלך המשיח, ומקבלים תשובות באמצעות האגרות קודש, והברכות שלמעלה מהטבע שאנשים מקבלים דרך הצינור הזה, זה עצמו סימן ברור שהרבי חי וקיים ונמצא איתנו עכשיו. על הופעתו המיוחדת במשיח בכיכר, אמר: "אני מודה על הזכות להתארח, במעמד כזה".
באחדות נביא גואל
בין מילות השיר "הרבי מליובאוויטש אומר", שחובר והולחן ע"י יעקב מנשה ועובד ע"י דוד ביתן: "...

הפיץ אגרות הקודש, הבדיל בין אור לחושך, לכל אדם יש תמיד תשובה.

מסר הוא את הנפש, כל יהודי הוא נכס, באמונה יש את התקווה.

בשלמות ארץ ישראל, באחדות נביא גואל,

סוף גלות כי בא מועד, We want mashia'h עכשיו.

בכל מקום בגלובוס תמיד הם שם בפוקוס, שלוחי חב״ד הנאמנים.

באהבה עם כוח, עובדים ללא מנוח, עושים אינספור לילות כימים.

להאיר את הנשמה, בכל שביל בכל פינה, להשלים פה משימה

We want mashia'h עכשיו.

זועק בכל מקום הרבי הגדול, We want mashia'h עכשיו.

כן גם אתה יכול, קטן ועד גדול, We want mashia'h עכשיו.

הו הו הו הו הרבי מליובאוויטש אומר

הו הו הו We want mashia'h עכשיו.

אנחנו כולנו מוכרחים לאמץ את הדרך של חסידות חב"ד את האהבה האין סופית לכל יהודי בעולם, זוהי הדרך לגאולה האמיתית והשלימה. טלפון להזמנות אירועים: 050-2017777

כנס הקהל ענק של צ"ה בלוד

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...