• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

כנס הקהל ענק של צ"ה בלוד

ביום שני האחרון התקיים כנס מסכם של פעילות צ"ה בהשתתפות למעלה מ200 ילדים, עם הופעה של ר' מנחם שרון. את הכנס הנחה הרב ישראליק זלמנוב שאמר עם הילדים את שניים עשר הפסוקים כשבסיומם הכריזו הילדים חיילי צבאות השם את הכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד. דיווח מלא וגלריה בכתבה.
כנס הקהל ענק של צ"ה בלוד
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

סיכום שנת פעילות סניף צ"ה בלוד.

 

ביום שני האחרון התקיים כנס מסכם של הפעילות עם הופעה של ר' מנחם שרוןאת הכנס הנחה הרב ישראליק זלמנוב שאמר עם הילדים את שניים עשר הפסוקים כשבסיומם הכריזו הילדים חיילי צבאות השם את הכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! 

בין המשתתפים התקיימו הגרלות על הרבה פרסים.

 

נציג ההורים הרב מאיר מזרחי דיבר על החשיבות של הילדים שלומדים תורה שזה יותר חשוב מבניין בית המקדש, אחריו דיבר נציג צבאות השם בארץ הקודש הרב שלמה דיקשטיין על ההכנות לפעילות לסוגי פעילות חדשה שלא היו קיימים בצבאות ה' עד עתה, וזירז את הילדים להירשם לסניף צבאות השם.

לאחר מכן התקיימה ההצגה של הרב מנחם שרון, בסיפור "הטוב מנצח" (על על ילד שאמר ב"יחידות", שהוא אוהב את משחק "בייסבול". הרבי שליט"א מלך המשיח התעניין בכל פרט במשחק, עד שהילד ענה לו שהטוב מנצח. ועל זה השיב הרבי שליט"א מלך המשיח, שיש יצר טוב ויצר רע, והילד צריך לזכור שהטוב מנצח).

רכז הסניף הרב יעקב הלל אמר מספר מילים על הפעילות של הסניף ולקראת סוף הכינוס התקיימה חלוקת תעודות למצטיינים של הסניף צבאות השם, וככה הסתיים הכנס שבסוף כל ילד קיבל חטיף וארטיק.

בכנס השתתפו למעלה מ200 ילדים! את הכינוס עצמו ארגנו הרב חיים מאיר מיפעי, הרב ישראליק זלמנוב, והרב יעקב הלל

נ.ב. כל השנה יש פעילות פעמיים בשבוע של צ"ה עם לימוד בעל פה משימות משחקים סיפורים, פסוקים, ופרסים לכל משתתף.

רישום שיא לגני חב"ד בת ים

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...