• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אור החיים • שלומי דגלים

יש לו לרבי שליט"א מלך המשיח חיילים אלמונים לא מעטים, הפועלים בהפצת בשורת הגאולה. לאו דווקא חב"דניקים במראה ובלבוש, אך כאלה הפועלים ללא ליאות, ביוזמתם ועל חשבונם, במסירות עצומה, ללא מעמד רשמי וללא מקורות הכנסה מסודרים. והחשוב מכל, הישגיהם אינם מבוטלים כלל • פינת "אור החיים" משיחת הגאולה גליון מס' 1098.
אור החיים • שלומי דגלים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יש לו לרבי שליט"א מלך המשיח חיילים אלמונים לא מעטים, הפועלים בהפצת בשורת הגאולה. לאו דווקא חב"דניקים במראה ובלבוש, אך כאלה הפועלים ללא ליאות, ביוזמתם ועל חשבונם, במסירות עצומה, ללא מעמד רשמי וללא מקורות הכנסה מסודרים. והחשוב מכל, הישגיהם אינם מבוטלים כלל  • פינת "אור החיים" משיחת הגאולה גליון מס' 1098.
שלומי כהן מבארותיים שבעמק חפר, לא ראה עצמו מעולם כשליח רשמי, אם כי מזה שנים שהוא חי ונושם את נושא המשיח וגאולת עם ישראל. "הכל אצלי מתקשר למשיח ולגאולה. אני יכול לגלות את זה במספרו של קו האוטובוס בו אני נוסע, או בשמו של הישוב אליו אני נוסע. בכל עניין אני מחפש קשר לגאולה".
להגברת המודעות לגאולה
שלומי יליד המושב ישרש בין רמלה לרחובות. לאחר שירותו הצבאי בחיל האויר, עבר לתקופה של כמה שנים לניו יורק. בשלב מסויים חזר לארץ התחתן ונולדו להם ב"ה ארבע ילדים, כ"י. לפני כשבע עשרה שנה, החל אצלו תהליך החזרה בתשובה, לאחר שעבר חוויה רוחנית.
"גאולת עם ישראל העסיקה אותי זמן רב עוד לפני שחזרתי בתשובה בפועל. נהגתי לדבר על כך כמעט עם כל אדם שפגשתי. ההחלטה לתת לכך ביטוי מעשי באמצעות תליית דגלי משיח, בכל מקום שזה ניתן, עלתה לפני כמה חודשים. מישהו זרק את הרעיון ונדלקתי. ראיתי בזה אפשרות מצויינת להגביר את המודעות למשיח וגאולה.
התחלתי ממקום מגורי. רב הישוב שלנו הוא הרב אליהו עמר, בנו של הרב עמר הראשל"צ. שהסכים לתלות אצלו דגל משיח. המשכתי לערים הסמוכות, נוחת בדרך כלל באיזורים מסחריים, מגיע לבעל עסק ומציע לו שאתלה לו דגל משיח.. התגובות בדרך כלל חיוביות.
ברכת מלך המשיח
לאחר כמה חודשי עבודה, כתבתי על כך לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות הקודש. התשובה הכילה "ברכת הצלחה בעבודתו בקודש" ובקשה "למסור פרישת שלום לכל מושפעיו", מאז אני נוהג לומר לכל מי שהסכים שאתלה אצלו דגל משיח, כי הוא זוכה בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח עצמו.
אהבתי למשיח היא אש יוקדת בתוך עצמותי וכנראה זה "מדביק" ו"משכנע". כך או כך, כשאני מגיע לאיזור פעילות חדש, אני מתחיל לדבר בנושא משיח וגאולה וזה תופס.
יום אחד, אני מגיע ליהודי שמסתכל עלי בחשדנות ושואל בציניות. מה אתה צריך את זה? איך אתה מרוויח מזה כסף? אני עונה לו בניחותא. "אני לא מרוויח מזה כסף". אז מה יוצא לך מזה? תהא. "אומר לך, עניתי לו כשעיני בורקות, עבורי דיי ומספיק, גם אם יעבור יהודי אחד, בעל יסורים, שיראה את הדגל ותעבור במוחו המחשבה, הנה עוד מעט ויפסקו היסורים, ואולי יאמר הנה תיכף תחזור אמא בתחיית המתים, ויהיה לי טוב, הנה עוד מעט ואין מחלות, ושפע אדיר של ממתקים לילדים..". היהודי הסתכל עלי התנצל "מחילה, תתלה את הדגל וסליחה על שחשדתי.. ".
גם אצל הרב קוק בטבריה
מידי יום אני בוחר מסלול חדש. רק לאחרונה הייתי בנהריה, חיפה, טבריה, נתיבות, שדרות גם בציון של הבאבא סאלי שמתי בכניסה. עידוד רב קבלתי מהרב דוב קוק הכהן בטבריה.כאשר לאחר ששמע במה אני עוסק, שמח מאוד מסר לי 101 ₪ וביקש שאתלה דגל בכניסה לבית הכנסת שלו".
למעוניינים בהתקנת דגל משיח, יפנו בטל': 054-996-3556.

תהלוכת המלך המשיח בדימונה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...