• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

התהלוכה בקרית גת

כל הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" התהלוכה אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול. גלריה.
התהלוכה בקרית גת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כל הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" התהלוכה אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול.

נקודת היציאה 12 חנויות בשעה 16:30 התכונה רבה טנק המבצעים ומשאית בליווי תפאורה בסימן הקהל בראש התהלוכה תוך שילוב של רכב עם מוזיקה מוגברת עם שירי התהלוכה ותהלוכת סגנונית של האופנים, משם צעדו אלפי הילדים בליווי ההורים דרך הרחוב הראשי בקידוש השם ובליווי סיסמאות קודש לעבר האמפי תאטרון לכינוס ענק בהנחיית מקצועית עם הרב לוי יצחק בר זוהר, קבוצת מתופפים פתחה את הכינוס ולאחר מכן 12 הפסוקים, מכתב לאלוקים מרגש תוך הפרחת בלונים.


בחלק האומנותי הופיעו מבית חברים הפקות הקוסמים התאומים אייל ואורן מערוץ לוגי וכוכב הילדים בן רביד מסידרת גאליס שריתקו את הקהל הרב והעבירו בצורה מקצועית מסרים על רשב"י ואהבת ישראל עם התקליטן מס' 1 ר' עירן אברג'ל ואמן הקלידים ר' אלקון גורנפיקל.


תודה מיוחדת: לרב מאיר וזאנה יו"ר מעלה על העזרתו הרבה להצלחת התהלוכה, עירית קרית גת, רשת המתנסים, משרד החינוך, משטרת ישראל, קהילת בית חב"ד, הת' אליעזר בוטבול והת' יוסף יצחק בוטבול על אירגון תהלוכת האופנים, הת' מנדי בוטבול, טנק המבצעים וארטיקים לכל המשתתפים לע"נ הת' מנחם מענדל דוד אברהמי ז"ל, אברכי כולל חב"ד שערי גאולה, אנ"ש קרית גת, הגב' הני אלישביץ על הכנת המשאית עם ילדי בית הספר חב"ד.

בית חב"ד המרכזי קרית גת
משרד ראשי: מרכז מסחרי 81 טל: 08-6437770 ת"ד: 280
סניף בית חב"ד: אהוד בן גרא 8 טל: 08-6811165
נייד:054-4702338 www.chabadkg.co.il
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

התהלוכה המרכזית בהוד השרון

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...