• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרבי שליט"א מלך המשיח ושליחי פסטיבל אור: VIP באופן רשמי

בסוף השבוע האחרון הצפין צוות "פסטיבל אור" שבהנהלת השליח הרב קדלבורג לפסטיבל יערות מנשה שעל יד מגידו. בהשגחה פרטית ובניסים גלויים קיבל צוות הפסטיבל מעמד vip שהקנה להם אפשרויות פעולה רחבות בפסטיבל האחרון. לדיווח מלא ותמונות
הרבי שליט"א מלך המשיח ושליחי פסטיבל אור: VIP באופן רשמי הרבי שליט"א מלך המשיח ושליחי פסטיבל אור: VIP באופן רשמי הרבי שליט"א מלך המשיח ושליחי פסטיבל אור: VIP באופן רשמי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 

בסוף השבוע האחרון הצפין צוות "פסטיבל אור" שבהנהלת השליח הרב קדלבורג לפסטיבל יערות מנשה שעל יד מגידו.הפעם, הוקם מתחם גדול עם מטבח ובית כנסת שנפקד ע"י מאות אנשים מתוך קהל האלפים שהגיעו לפסטיבל.

בליל שישי התקיימה התוועדות בליווי גיטרות ובמשך יום שישי רבים הניחו תפילין וכתבו באגרות הקודש. במשך השבת התקיימו סעודותעם מאות משתתפים כמו גם תפילות, קריאה בתורה, התוועדויות ושעורי חסידות.

מכיוון שהמתחם לא היה מתואם רשמית עם הפקת הפסטיבל, היה צורך להגיע כבר בצהרי היום כדי להתמקם טוב. רק בניסים גלויים אושרה הכניסה לפסטיבל עם כל הציוד וקבלת החשמל.

יום לפני פתיחת הפסטיבל, תורם שהבטיח מכבר לתרום כמה אלפי שקלים הפקיד את תרומתו במפתיע. בזכות תרומה זו התאפשר הרישום למתחם vip תמורת סכום מכובד, לאחר שאזלו כל המקומות. 

כל חלקה טובה כבר נתפסה ע"י דוכן זה או אחר, ולא נמצא פתרון למיקום מתחם חב"ד.
אלא שלפתע הודיעה ההפקה שמכיוון שכל היער מלא באוהלים אז מותר להקים אוהלים בשטח ענק וחשוף שעד עתה היה ריק לחלוטין.

תוך שעות ספורות הוקם המתחם חב"ד באזור מאוד מרכזי בצמוד לכניסה לפסטיבל .

למחרת הרב קדלבורג הלך לשלם את הכסף למנהל מתחם ה-vip וביקש ממנו להעביר חשמל ממתחם ה-vip למתחם חב"ד. גם הפעם, נענה בחיוב והועבר כבל חשמל של כ-100 מטר למתחם חב"ד.

כמו כן, כל השליחים שהגיעו עם רכבים הותרו להכנס דרך הכביש של ה-vip ולחנות בצמוד למתחם חב"ד. אישור מיוחד זה חסך טרחה רבה והמתנה ממושכת בכניסה הרגילה.

הרב קדלבורג מודה מקרב לב לפעילים וב"ב שיחי' שעזרו רבות להצלחת המבצע: הרב ברכולי אהרון, הרב אלי לוי, הרב אבישי פרץ, הבנות דבורה לאה ונרי'ה. תודה מיוחדת ליעקב ואורי'ה שרק בפסח היו מבאי הפסטיבל וכבר נעשו שליחים של הרבי שליט"א מלך המשיח. 


 

קיץ של הפצה ב'ממש'

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...