• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כנס R.Y.A.L מדע וגאולה ביום א'

הכנס השנתי של ארגון ר.י.א.ל לע"נ הרב ישראל אריה לייב, אחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח בסמיכות ליום היא"צ שלו בי"ג אייר, בהנהלתו של פרופ' סילמן, גם השנה במלון ליאונרדו בבאר שבע, עם מדענים ורבנים. בין המדענים, גם הפיזיקאי פרופ' יעקב פרידמן מדען גרעין, מבכירי החוקרים במאיץ החלקיקים החדש בברן, שוויץ.
כנס R.Y.A.L מדע וגאולה ביום א'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הכנס השנתי של ארגון ר.י.א.ל לע"נ הרב ישראל אריה לייב, אחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח בסמיכות ליום היא"צ שלו בי"ג אייר, בהנהלתו של פרופ' סילמן, גם השנה במלון ליאונרדו בבאר שבע, עם מדענים ורבנים. בין המדענים, גם הפיזיקאי פרופ' יעקב פרידמן ממכון לב, מבכירי חוקרי הגרעין במאיץ החלקיקים החדש, הגדול בעולם, של האיחוד האירופי.

ביום ראשון יד' אייר פסח שני יתקיים בעז"ה הכנס השנתי "כנס מדע וגאולה" הנערך מידי שנה סמוך לי"ג אייר, יום היארצייט של הרה"ח ר' ישראל אריה לייב, אחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח. הכנס יתקיים בבאר שבע מלון לאונרדו - אולם מצפה, משעה 18:00 בערב. בכנס צפויים להשתתף פרופסורים מכל רחבי הארץ כולל הרב שמעון סילמן פרופסור מארה"ב - מנהל הכנס, ובהשתתפות רבנים ומשפיעים ושלוחים.
הכנס הראשון התקיים בשנת תשנ"ב לכבוד שנת הארבעים להילולת ר' ישראל ארי' לייב אחיו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ובשנת תשנ"ג שאל הרב סילמן את הרבי האם לקיים את הכנס שוב והמענה הי' : הסכמה וברכה.

השנה יתקיים הכנס בסימן שנת הקהל - מתוך תקווה שעד אז תהי' ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח.

ההזמנה לכנס בפורמט PDF

ספר סיכום ותוכן בקניית סט דבר מלכות

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...