• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פעילות משיח במירון לרגל ז' אדר

גם השנה, התקיימה פעילות משיח והפצת בשורת הגאולה ביום הולדתו של משה רבינו (ז' אד"ר) בסמיכות לאתרא קדישא של התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי במירון. הפעילות התמקדה בהפצת חומר הסברה על הקשר בין משה רבינו - גואל ראשון - לבין הרבי שליט"א מלך המשיח - גואל אחרון. השנה נרשמה הצלחה רבה במבצע. אחד התמימים מספר על נס שהתרחש בדוכן האגרות קודש
פעילות משיח במירון לרגל ז' אדר פעילות משיח במירון לרגל ז' אדר פעילות משיח במירון לרגל ז' אדר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

גם השנה, התקיימה פעילות משיח והפצת בשורת הגאולה ביום הולדתו של משה רבינו (ז' אד"ר) בסמיכות לאתרא קדישא של התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי במירון. הפעילות התמקדה בהפצת חומר הסברה על הקשר בין משה רבינו - גואל ראשון - לבין הרבי שליט"א מלך המשיח - גואל אחרון. פעילות זו מתקיימת בכל הארץ בהזדמנויות רבות.

מטרת הפעילות לקשר כמה שיותר יהודים למשה שבדור ולפיכך, נפתח דוכן ומאהל לכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. מספר אחד הפעילים במקום הת' מנחם מענדל גבאי: בשעות הלילה הגיע לדוכן יהודי מבוגר וביקש לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח. היהודי ציין שאינו יודע לכתוב כל כך טוב בעברית ושאל אם ניתן לכתוב גם ברוסית, שפה המובנת לו יותר. השבתי לו שכן והוא ביקש ברכה לשידוך הגון עבור בנו. 

המכתב יצא בכרך ה' עמ' ק"ב-ק"ג. להפתעתנו הרבה הרבי שליט"א מלך המשיח בירך במפורש לשידוך הגון ובנוסף ציין שניתן לכתוב אליו בשפה הרוסית, אידיש או צרפתית אם זה יותר נוח...

היהודי התרגש מאד מתשובת הרבי שליט"א מלך המשיח והחליט לכתוב מכתב נוסף בו הוא מבקש ברכה עבור פרנסתו. הוא הכניס את המכתב לכרך האגרות קודש ובהשגחה פרטית התשובה יצאה בדיוק באותו העמוד. הרבי שליט"א מלך המשיח ציין שם באחד המכתבים את מעלת השתתפות בהתוועדויות חסידיות המביאה להצלחה בכל העניינים. היהודי קיבל על עצמו להשתתף בהתוועדויות חסידיות באזור מגוריו. 

 


 

 

משכן מיוחד למעמד 'הקהל' בכ"ז אד"ר

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...