• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

חתונה בנס גלוי דרך אגרות קודש

אתר ה"אגרות. קום" igrot.com בניהולו של הרב שלום לוגוב מכפר חב"ד, הינו אחד האתרים המבוקשים ביותר לכתיבת בקשת ברכה, עצה והדרכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש. רבבות אנשים כבר זכו לברכות וישועות בכל תחומי החיים, באמצעות האתר, כמו גם באפליקציה במכשיר הטלפון החכם. לפעמים קורה גם, שבעל הנס מודה למקים האתר... הסיפור המלא בכתבה.
חתונה בנס גלוי דרך אגרות קודש
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אתר ה"אגרות. קום" igrot.com בניהולו של הרב שלום לוגוב מכפר חב"ד, הינו אחד האתרים המבוקשים ביותר לכתיבת בקשת ברכה, עצה והדרכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש. רבבות אנשים כבר זכו לברכות וישועות בכל תחומי החיים, באמצעות האתר, כמו גם באפליקציה במכשיר הטלפון החכם.
לא תמיד מדווחים בעלי המעשה, על המופתים להם זכו ע"י הפניה באגרות הקודש, אך לעיתים יש גם הזוכרים את חשיבות פרסום הניסים והם חוזרים ומדווחים.
"לפני זמן מה, מספר הרב שלום לוגוב, קבלתי הודעה ממרת הודיה יחיא (28) מקרית גת, בה היא ביקשה להודות לה' ע"י פרסום הנס שארע לה, לאחר בקשת הברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש.
מזה כמה שנים שמרת הודיה מצפה לשידוך מתאים כדי להקים בית נאמן בישראל, כשהיא פועלת בנושא בדרכים המקובלות. במהלך שנים אלה נפגשה עם הצעות שידוכים שונות, קבלה על עצמה קבלות שונות, החלטות טובות, אך לפועל, ללא הצלחה.
היה זה בחודש כסלו שנה שעברה, שנת תשע"ה, כאשר הוצעה לה הצעת שידוך. הפגישה נקבעה לערב י"ט כסלו, חג הגאולה של אדמו"ר הזקן בעל התניא והשולחן ערוך ממאסרו ברוסיה, הנחשב גם לראש השנה של תורת החסידות.
"היה זה לאחר חודשים יבשים לגמרי מהצעות שידוך מתאימות, מספרת הודיה. כשעתיים לפני שיצאתי מביתי התקשרה אליי חברה יקרה מאוד, שלא דיברנו דיי הרבה זמן וסיפרה לי שלפני חצי שנה היא שאלה את הרבי שליט"א מלך המשיח ב"אגרות קודש" מה לעשות כדי לזרז את זיווגי…
בתשובה שהתקבלה צויין שכדאי לעשות סעודה בערב י"ט כסלו לכבוד גאולת י"ט כסלו והובטח שם על זיווג (לא זוכרת בדיוק את הלשון).
חברתי אמרה, שבזמנו לא רצתה לספר לי את זה, משום שזה היה עדיין רחוק ולא רצתה לייאש… אבל הערב הוא ערב י"ט כסלו ולכן התקשרה.
אמרתי לה שבהשגחה פרטית מדהימה, אני אכן עוד מעט יוצאת לפגישה..
חברתי הייתה בהלם ואמרה שזו ממש השגחה פרטית גלויה, ובכל מקרה כדאי שאעשה אפילו לעצמי "סעודת "ברכות" קטנה, לפני שאני יוצאת.
בזריזות חיפשתי עוגה, יין תירוש, פרי העץ, פרי האדמה ומאכל שברכתו "שהכל". ברכתי, אכלתי ושוב ברכתי ויצאתי לפגישה…
נשמע קצת הזוי אבל ממש הרגשתי שזה בכלל לא מקרה… נשמע הזוי כי בגיל 28 אחרי אינסוף תפילות, סגולות ותקוות שווא, כבר התקשתי להאמין…
אז כן… הבחור שאיתו נפגשתי לראשונה באותו ערב אכן היה הבחור לו חיכיתי כ"כ הרבה (והוא היה שווה כל רגע וכל שנייה של ציפייה. וזכינו ברוך ה' להינשא לפני שמונה חודשים… ובערב י"ט כסלו בשנה שלאחר הפגישה חגגנו ב"ה את חנוכת הבית שלנו".
איחולינו, יהא זה בניין עדי עד בדור ישרים יבורך, עדי הגאולה אמיתית והשלימה בקרוב ממש.

..העמים שפה ברורה ולעבדו שכם אחד

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...