• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מומחי הצבא: "הסיוע ההומניטרי הורג אותנו"

בנוגע לפיקוח נפש, ה"פוסקים" על פי הלכה הם מפקדי הצבא בשטח. "הדרג הלוחם". אסור להתחשב בדעות הפוליטיות של "צמרת צה"ל", ובוודאי שלא בפוליטיקאים
מומחי הצבא: "הסיוע ההומניטרי הורג אותנו"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

נתניהו הבטיח להכניס את צה"ל לרפיח - וזה נעשה, אבל - אם זה לא על מנת לכבוש כיבוש מוחלט של השטח מעל ומתחת לצחר פילדלפי, אז במקום לשפר את המצב - זה בדיוק הפוך. וזה מה שקורה.

בפועל צה"ל עומד במקום בלי להמשיך לכבוש, ובלי יוזמות, מה שגורם לעוד ועוד הרוגים רח"ל. וזה, כאשר המפקדים בשטח מתחננים לפעול. בצפון - אותו דבר.

במלחמות בלבנון הרבי צעק כמה פעמים נגד המצב הזה, שמשאירים את חיילי צה"ל כברווזים במטווח. ותבע לכבוש את כל השטח ולהרוג את האויבים.

לגבי עזה, הרבי אמר עוד יותר. לעשות מכל השטח "תל".

בפועל מידי יום נכנסות דרך ישראל עשרות או מאות משאיות סיוע, שכוללות גם דלק לאיוורור מנהרות החמאס. גם מקורות המים - מי השתיה - של החמאס - הם ישראל, וגם החשמל.

נתניהו הוא אחד היוצרים הגדולים של הכלת החמאס, שהביאה למלחמה, ובפרט כאשר הסכים לשחרר אלף ומאה מחבלים, בתוכם יחיא סינוואר ימח שמו, תמורת גלעד שליט.

השחרור הזה הביא מיד אחריו את "צוק איתן", עוד "סבב" שהסתיים בלא כלום, מלבד עוד חיילי צה"ל הרוגים, הי"ד. צה"ל רצה אז לנצח, והיה יכול. אז זה היה יותר קל. אבל נתניהו עצר את הניצחון בפעם השלישית!) בטענה שהחמאס מורתע. והחמאס? - יצא מיד בהכרזה "ניצחנו". והם ניצחו.

החמאס אומרים בגלוי: ריבוי הרוגים בצד שלהם רק מחזק את מעמדם בעולם ואת הלחץ על ישראל. הם מעדיפים הרבה ערבים הרוגים. זו חלק מהאסטרטגיה שלהם לניצחון.

אין ניצחון על החמאס בלי כיבוש מוחלט של כל השטח, מעל פני הקרקע ומתחת. וכל המנהרות למצרים. ובלי מיטוט מוחלק של החמאס כצבא וכשלטון. וזה לא יכול להתבצע כאשר ישראל מביאה לחמאס מידי יום אוכל, מים, ודלק. והתוצאה - חיילי צה"ל שנהרגים הי"ד.

צמרת צה"ל לעומת הדרג הלוחם

בתחילת המלחמה, יוסי יהושע - כתב צבאי בעיתונות, הגדיר את הכמעט עימות בין "צמרת צה"ל" ל"דרג הלוחם": הדרג הלוחם רוצה לנצח, ולעומתו "צמרת צה"ל" - לא רוצה לנצח(!) כפי שראינו בחודשים האחרונים, הוויכוח על עצם הכניסה לרפיח, שגנץ, איננקוט, והרצי הלוי "סחבו רגליים" לעכב זאת.

כיום ברור ש"צמרת צה"ל" היא זו שהיתה אשמה (יחד עם הדרג המדיני) ב"הכלה" של החמאס, לאחר כל ההתראות שבאו "מלמטה", מהשטח, בוטלו ע"י "צמרת צה"ל" בטענה שהחמאס מורתע.

המצב לא השתנה כי אותם אנשים נמצאים גם בצמרת צה"ל, וגם בפוליטיקה. גנץ, איינזקוט (שהתפטרו בינתיים), וגם נתניהו, פוחדים לעשות מהלך כלשהו נגד האיומים האמריקאיים. והרצי הלוי שמונה במחטף ע"י גנץ, כבר מינה את מחליפו - ידידו, שהיה אוליי האחראי הכי גדול לחוסר התפקוד של צה"ל בשעות הראשונות של מתקפת החמאס ב7.10.

בתחילת המלחמה ניתקו את עזה את מאספקת מים ודלק, ואח"כ החזירו. החלטה זו שמאפשרת לחמאס לשרוד גורמת מידי יום לקרבנות הי"ד, והיא נגד הכלל של פיקוח נפש שה"פוסקים" בו הם מומחי הצבא שלא קשורים לפוליטיקה - קרי - "הדרג הלוחם".

קצין בכיר: הסיוע ההומנטירי הורג אותנו

אתמול פירסם העיתונאי הלל ביטון רוזן:

קצין בכיר הנלחם ברפיח: "צריך לומר את האמת באומץ: או שנותנים לצה״ל לכבוש הכל ולנצח, או שיוצאים החוצה מעזה. אין לנו עוד ילדים למצבי ביניים. יקר לנו מחיר החוסר החלטה. כואב לנו מידי היעדר המנהיגות. תחליטו ועכשיו - ומה שתחליטו ניישם על הצד הטוב ביותר. החלטות עכשיו!

וקצין נוסף אומר לנו כעת את הדברים הבאים: "הסיוע ההומניטארי הורג אותנו. אסור להכניס להם פירור, צריך לנתק אותם ממים שישתו מהים. שיהיו רעבים שירגישו סבל קשה - הם לא נשברים ואנחנו מתים. דורשים משימה ברורה מהפיקוד הבכיר - או כיבוש רפיח או החוצה".

כמו בכל הפעמים בעבר, כאשר יחליטו לכבוש ויעשו זאת במהירות ותקיפות בלי להתחשב ב"מה יאמרו", אחרי כך, בעז"ה לא יהיה עם מי לעשות "שלום", במילא, האמריקאים ישתקו, שזה בדיוק יעדי המלחמה. 

המדינה היחידה שהיא באמת אינטרס אמריקאי במזה"ת היא ישראל. וכיום ישראל היא מעצמה טכנולוגית ומעצמת גז וכו' שיכולה לפתח תחליפים לתעלת סואץ כו', היא גם האינטרס הכלכלי של ארה"ב באזור.

עמידה בתוקף

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שתמיד שבעניין פיקוח נפש, ראו כאשר הממשלה התעקשה - אז הצליחו. 

אם יפסיקו לעזה את המים והדלק, תוך זמן קצר החאס יוכרע. כל העולם מסתכל על מה שקורה כאן, ועל התקיפות או חולשה של ישראל. חוסר תקיפות והחלטיות מצד ישראל יבטל את הסכמי אברהם כאשר מדינות חצי האי ערב ובראשן סעודיה יראו שאין להם פרטנר רציני מול האיומים של איראן.

העולם עמד נדהם

שחרור ארבעת החטופים במבצע צבאי מבריק שלא התחשב בהרוגים של האוכלוסיה מסביב, הראה מה היכולות של צה"ל, והמם את העולם לכמה ימים, אבל המצב חזר לקדמותו. 

כמה שבועות לפני כן, העולם עמד נדהם לנוכח היכולת הטכנולוגית של ישראל מול 300 טילים מאיראן בוזמנית, ואין ספק, שיכולת זו יצרה כבר קשרים נוספים וחדשים עם עוד מדינות שרוצות לרכוש את המערכות, כאשר רכישות אלו יממנו את ייצור הטילים ופיתוחים עתידיים. ודרך אגב, זה גם אינטרס אמריקאי מובהק.

מבצע שחרור החטופים בלי להתחשב באוכלוסיה האזרחית צריך לחזור על עצמו בגדול מאד, בכל השטח, לפי שיקול דעתם של מפקדי הצבא מהדרג הלוחם, כאשר עזה כמה ימים בלי מים ובלי דלק, ובלי להתנצל לפני העולם האנטישמי שמיוצג ע"י בית הדין הבינלאומי בהאג. וכמה שיותר מהר, זה פחות יכאב.

בתורה כתוב שבאים להילחם על עיר (אם רוצים לנצח)... - צריך לשים עליה מצור. מצור פירושו לכל לראש - מניעת מים,  (ואספקה, מזון, ובימנו - דלק). "וּבָנִיתָ מָצוֹר עַל הָעִיר אֲשֶׁר הִוא עֹשָׂה עִמְּךָ מִלְחָמָה - עַד רִדְתָּהּ".

רק התנהגות כזו תביא לשלום ולרגיעה בכל המזרח התיכון.

ליישב מיד את כל הגבולות

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...