• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו סיון התשפ"ד (21.06.2024) פרשת בהעלותך

ליישב מיד את כל הגבולות

מאות פעמים אמר הרבי שליט"א מלך המשיח שמטעמי ביטחון יש ליישב את כל הגבול המזרחי. כעת מתחילים להבין
ליישב מיד את כל הגבולות
נוף מקיבוץ נערן בבקעה. (ויקיפדיה)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשנים של הסכם קעמפ דייויד הארור, תשל"ח - תש"מ, הרבי שליט"א מלך המשיח אמר עשרות פעמים ליישב את כל הגבולות, במיוחד הגבול המערבי, (בקעת הירדן) בישובים מוגנים עם אמצעי ביטחון וצבא, מטעמי ביטחון, והאומות יקבלו זאת.

בפועל, הממשלה דיברה בשני קולות, והיה עוד קול של "גוש אמונים".

התוכנית לביטחון ישוב הבקעה וגב ההר.

מצד הממשלה היתה אחרי מלחמת ששת הימים "תוכנית אלון" ליישב את גב ההר ובקעת הירדן. בפועל, רק חלקים קטנים מאד ממנה בוצעו, תוך הקמת מספר ישובים קטנים קיבוצים ומושבים מרוחקים זה מזה, לאורך בקעת הירדן, עם קשר רופף לגב ההר. 

הרבי דיבר אז שכל מומחי הביטחון בארץ ובחו"ל אומרים שזו סכנה להחזיר אפילו שעל, ועל הגבולות היה הרבה פעמים דיבור מיוחד, שצריך ליישב את כל הגבולות, החל מהגבול המערבי.

מעניין לציין, שכאשר הרבי שליט"א מלך המשיח אומר ש"כל מומחי הביטחון בארץ ובחו"ל", יתכן בהחלט שהכוונה למסמך צבאי פנימי של צבא ארה"ב אחרי מלחמת ששת הימים, שנחשף לפני מספר שנים כאשר עוברות מספר עשרות שנים, והצבא האמריקאי משחרר מסמכים מסווגים.

באותו מסמך שנכתב ע"י המטכ"ל האמריקאי, כנראה במענה לשאלת המימשל אחרי מלחמת ששת הימים, איזה שטחים, אם ישראל תמסור, יסכנו את ביטחונה,

והמסמך ההוא מציין את בקעת הירדן וגב ההר ביהודה ושומרון - שאלו השטחים שאסור לישראל לתת אם היא רוצה לשמור על ביטחונה.

ישובי "גוש אמונים" הרגיזו את האומות

צריך גם לציין, שנקודות ההתיישבות של "גוש אמונים" בדוגמת שילה וכיו"ב, לא קיימו אף אחד מהתנאים של שמירת הגבולות, הממשלה בדרך כלל התנגדה להקמתם, ובנוסף, הממשלה לא יכלה לטעון כלפי האומות, שמקימים שם ישובים מטעמי ביטחון.

במילא, ההתנגדות הנחרצת של האומות ל"התנחלויות" נמשכה ונתנה נשק בידי שונאי ישראל מבית ומחוץ משך כל השנים האלה, ועד היום. 

יחד עם זה, הרי שונאי ישראל תמיד ימצאו סיבות ועלילות, וכעת אי אפשר לומר "מה היה אילו". לכאורה לפי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח, היה ניתן בעבר להגיע להבנה עם האומות על הצורך בישובים מטעמי ביטחון, מה שכעת בלתי אפשרי להגיע להסכמה כזו,

בדיעבד, אמנם, הרבי דיבר על אנשי גוש אמונים שהם "חלוצים בעלי מסירות נפש", ובזכות התיישבות זו של גוש אמונים, מתגוררים כיום ביו"ש יותר מחצי מיליון(!) יהודים, ופותחו כבישים וכו', דבר שלא מאפשר לממשלות בירושלים למסור, לפחות את אותם שטחים, לערבים.

במילים אחרות: גוש אמונים השיג את מטרתו הפיליטית למניעת מסירת שטחים. מאות אלפי היהודים שמתגוררים כיום ברחבי יו"ש מונעים במידה רבה את מסירת השטחים, ובמילא את הסכנה וחילול ה' של ח"ו הוויתור על ארץ ישראל שאליו "מושכות" כל הממשלות בירושלים.

"ההתנחלוית - לא מכשול לשלום"

מימשל טרמפ הכריז ש"ההתנחלויות הן לא מכשול לשלום", וביחד עם זה, הביאו עלינו את תוכנית המאה האסונית, שנועדה לחנוק את ישובי יו"ש ולחזק את הפלסטינים רח"ל, כאשר מגמה זו מחוזקת ע"י "תוכנית פיאד" לתפיסת שטחי C, ותוכניות מימשל ביידן להקמה מחדש של צבא פלסטיני בעם אלפי "שוטרים" שמתאמן בירדן, ובאפגניסטן. 

מאז הסכמי קעמפ דייויד הארורים ובהמשכם הסכמי אוסלו הארורים, הממשלה התנגדה באופן כמעט מוחלט להקמת ישובים חדשים, ורק חיזוק הישובים הקיימים.

הישוב היחיד, אוליי, על גב ההר שמתאים להגדרת הרבי שליט"א מלך המשיח הוא אריאל, שמחובר בכביש לבקעת היקדן שדלילה מאד במתיישבים יהודים ובצבא. למעשה, היו צריכים להיות עוד כמה ערים כמו אריאל, ועוד המון ישובים / מושבים / קיבוצים חקלאיים ותעשייתיים לאורך בקעת הירדן, מה שכמעט לא נעשה, וכל מה שנבנה היו תכנונים ממשלתיים לישובים חדשים לפני הסכמי קעמפ דייויד. 

הסכמי קעמפ דייויד ואיתם הסכמי האוטונומיה, עצרו את פיתוח כל הישובים, במחשבה תחילה של הממשלה, שאם הולכים למסור את כל זה - למה להשקיע.

אז ההתנחלויות אינן מכשול ל"שלום", אבל כוונת ה"שלום" של האומות היא הקמת מדינה פלסטינית. וכבר ראינו מה זה. ומה הרווחנו מההכרזה הזו? את תוכנית המאה שתיצור גטו שיחנוק את גושי ההתיישבות בתוך השטח הפלסטיני?!

למה אין גישה נורמלית לכותל.

ודרך אגב, רואים את זה גם בירושלים העתיקה: המקום המתוייר בישראל, ואוליי בעולם - אם סופרים גם את הערבים שמגיעים להר הבית -  הוא הכותל, והר הבית. 

ובכל אופן, הגישה לכותל מצד מערב היא רחוקה ולא נגישה, ומצד מזרח אין כבישים מתאימים.

במחיר הפיתוחים של מנהרות הרכבת בארץ, והכבישים, ומנהרות הכבישים - בירושלים - בדוגמת כביש 16 החדש, היה מזמן ניתן לבנות גישה נורמלית לכותל מצד דרום, להרחיב שם את הכבישים ל4 או 6 מסלולים, ואם צריך גשרים גדולים וכו', כמו שנוהגים לעשות היום, ליצור מגרשי חנייה חדשים, מלמעלה ומלמטה, עם כמה מפלסים וכו', וכו'.

למעשה - עשו את זה!! אבל איפה?! - ממערב, בממילא. למה? כי הממשלה, כל הממשלות, בטוחים שיתנו את זה לערבים או לנוצרים, אז למה להשקיע. זו הסיבה, פשוט. כמו שפוחדים מהאמריקאים ומהאירופים בנוגע לישובים חדשים, ו"חאן אל אחמר", כך ויותר מכך, הממשלות פוחדות מ"מה יאמרו", ומשאירות את המצב כך בכוונה.

האם משהו השתנה.

לאחרונה, בעקבות מלחמת שמחת תורה, מתגבשת בתודעה הציבורית ההכרח להקים ישובים על כל הגבול המערבי, הפרוץ לגמר. עןד ןעוד כתבות ופירסומים במדיה מצד גורמים שונים, שמדברים על הסכנה הנשקפת ח"ו היל"ת לישובי הבקעה מצד מחבלים שיכולים לבוא מירדן, או גם ממחבלי החמאס מהערים הפלסטיניות ביהודה ושומרון, וצד מיעוט התושבים, המרחקים בין הישובים, כוחות הצבא הדלילים באזור, הישובים האלו יכולים להיכבש רח"ל בקלות כפי שהיה רח"ל בשבעה באוקטובר היל"ת

ובתוך כך, עדיין, בפיקוד מרכז, נלחמים נגד תושבי יו"ש, מגרשים תושבים, מחלקים צווים מינהליים, לא הגדילו את כיתות הכוננות, וכו'.

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון ואחרים, באים בדרישה לצה"ל לתת לכל אנשי המילואים שהיה אצלם בבית נשק צה"לי שבמילא נמצא בנשקיה שבכל ישוב.

ה7 באוקטובר שינה את תפיסת הביטחון של כולם, חוץ מצמרת צה"ל, פיקוד מרכז, ומשרד הביטחון שממשיכים באותו קו כאילו דבר לא קרה, והידידים הכי טובים שלנו הם המחבלים בהפלסטינים ימח שמם שאיתם צריך לעשות "שלום".

המפקד שלחם עם סכין במחבלים ממתין לפקודה לתקוף

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...